3 powody, dla których warto korzystać z usług kilku firm retargetujących3 powody, dla których warto korzystać z usług kilku firm retargetujących3 powody, dla których warto korzystać z usług kilku firm retargetujących3 powody, dla których warto korzystać z usług kilku firm retargetujących
Niech zacznie pracować dla ciebie jeszcze kilku specjalistów (fot. sergign/Fotolia)

3 powody, dla których warto korzystać z usług kilku firm retargetujących

3 powody, dla których warto korzystać z usług kilku firm retargetujących
Łukasz Abgarowicz

Łukasz Abgarowicz

-

business development director, RTB House

Łukasz Abgarowicz

Łukasz Abgarowicz

business development director
RTB House

Odpowiada za całość działań biznesowych w kraju, w tym m.in. strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki.

Na rynku e-commerce panuje mordercza konkurencja. Setki sklepów, tysiące produktów, porównywalne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów... By zachęcić do zakupu asortymentu w swoim sklepie, trzeba się nieźle nagimnastykować. W takiej sytuacji warto rozważyć jednoczesną współpracę z kilkoma dostawcami technologii do retargetowania. Dlaczego?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się