Samochód dobrem luksusowym? - Marketing przy Kawie
Samochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widaćSamochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widaćSamochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widaćSamochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widać
Jeśli więc nie samochód z drugiej ręki, to może fabryczny z recyklingu? (kadr z filmu Flins Refactory Renault)

Samochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widać

Samochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widać
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

„To jest czas, kiedy branża musi zarabiać” – mówi mi podczas targów ekologicznych w Paryżu Luca de Meo, dyrektor zarządzający Renault. Kto jak kto, ale menedżer prowadzący wcześniej Seata, a teraz wyciągający z zapaści francuską markę zdaje sobie sprawę, że kto będzie dalej grał na starych zasadach, szybko przekona się o swoim błędzie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja