0 3 0 18.07.2023Polacy a aktywizm marek – badanie WavemakeraPolacy jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, ale tęczowy marketing wciąż budzi największy i niesłabnący od lat rozdźwięk wśród badanych. Najbardziej protęczowi są przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni silverzy – pokazuje badanie agencji Wavemaker (GroupM).
1 2 0 18.07.2023Nowy spot Plusa na KartęPlus przygotował nowy spot promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim najnowszą promocję z 400 GB na początek.
0 1 0 18.07.2023Jak zmieniają się preferencje konsumentów robiących zakupy online – badanie SW ResearchKonsumenci poświęcają średnio 7,5 godziny miesięcznie na zakupy online. Ponad 1/4 badanych deklaruje, że w ciągu ostatniego roku zmieniły się czynniki, które biorą pod uwagę podczas zakupów online. Badanie przeprowadziła firma SW Research na zlecenie Allegro.
0 1 0 18.07.2023Leo Burnett Warszawa wygrywa przetarg reklamowy OtodomAgencja Leo Burnett po raz kolejny wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz kreacji serwisu nieruchomości Otodom (Grupa OLX). W 2021 r. agencja zaprojektowała nową platformę komunikacji tej marki. Towarzyszyło jej hasło „Znajdź dom, który Ci odpowiada”.
1 2 0 18.07.2023„Syn okiennika” Kacperczyków i Rojka w kampanii whisky Grant’sBracia Kacperczykowie i Artur Rojek nagrali wspólnie singel „Syn okiennika”. Utwór został wykorzystany w kampanii „Ekipa na Życie” marki whisky Grant's.
1 1 0 18.07.2023MC Silk rapuje o aftach – konkurs Sachol Fast EffectBausch&Lomb Polska reklamuje środek na afty dla dorosłych – Sachol Fast Effect. Szybkość jego działania zostaje pokazana przez porównanie z szybkością rapowania MC Silka.
0 2 0 17.07.2023Poczucie szczęścia Polaków w różnych regionach kraju – wyniki badaniaWynik subiektywnego, deklarowanego przez mieszkańców Polski poczucia szczęścia w 10-stopniowej skali wynosi 7,08. To więcej niż jeszcze dwa lata temu. W 2021 r. wynosiło ono średnio 6,59. W szczęściu przodują województwa z południa Polski. Na szczycie rankingu miast wojewódzkich, których mieszkańcy deklarują najwyższy poziom dobrostanu, znalazły się Zielona Góra, Kielce, Kraków i Wrocław. Największą grupę nieszczęśliwych spotkamy zaś w Łódzkiem i na Mazowszu – wynika z raportu serwisu Otodom: „Szczęśliwy dom. Badanie dobrostanu mieszkańców Polski 2023”.
1 9 0 17.07.2023Jakub Kiwior w kampanii Adidasa „From Tychy to Impossible”Historia jednego z najlepszych piłkarzy młodej generacji, Jakuba Kiwiora, rozpoczęła się na jednym z osiedli w Tychach. To tam powstały podwaliny kampanii Adidasa „From Tychy to Impossible”. Jej założeniem jest celebrowanie własnych korzeni. Działaniom towarzyszy premiera nowych butów piłkarskich Adidas X Crazyfast.
1 2 0 17.07.2023McDonald’s zaadaptował w Polsce kampanię z podnoszeniem brwi – „Daj znaka na Maka”Najnowsza kampania McDonald’s udowadnia, że prosta komunikacja bez słów, np. za pomocą brwi wystarczy, aby wspólnie obrać dobrze znany kierunek.
0 1 0 17.07.2023Firma Tarczyński zapowiedziała rozwiązanie umowy sponsorskiej z PZPNFirma Tarczyński, oficjalny sponsor reprezentacji Polski zapowiedziała w piątek 14 lipca, że nie przedłuży współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Powodem jest sprawa zaproszenia na mecz Mirosława Stasiaka. Związek wskazał wcześniej, że zaprosił go jeden ze sponsorów, ale nie ujawnił który.