Wydatki na święta 2022 w USA i Europie Zach. - Marketing przy Kawie
W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022
  • 0
  • 1
26.10.2022

W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W USA i Europie Zachodniej w najbliższe święta 63 proc. osób ograniczy wydatki. Z kolei 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Badanie „Festive Season”, zrealizowane przez technologiczną platformę danych Channel Factory, prowadzącą działania na YouTube, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów. Uwidacznia też wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

Sztuczna inteligencja wykryje dual quality – podwójną jakość produktów

Eksperci z Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego (OPI) wraz z naukowcami z Instytutu Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk (IPI PAN) zaprojektowali system informatyczny ANSI. Służyć on będzie do identyfikowania opinii konsumentów na temat bezpieczeństwa produktów i ich jakości, z uwzględnieniem dual quality, czyli zjawiska podwójnej jakości produktów na różnych rynkach.

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry

Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, sponsor drużyny FC Barcelona, rozpoczyna kampanię, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń „Un dia de partit”. Są także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorzy marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen. Z okazji meczu z drużyną Bayern Monachium (26 października) stworzono także wersję w języku niemieckim. Polski napastnik mówi w niej, że jest fanem Barcy.