Tyskie rozpoczyna kampanię świąteczną. Pociąg ponad przedziałami połączy południe i północ Polski
  • 1
  • 1
3.11.2022

Tyskie rozpoczyna kampanię świąteczną. Pociąg ponad przedziałami połączy południe i północ Polski

Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem, promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.

Do wygrania są dwa przejazdy – na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy – ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Podróż można wygrać w aktywacji. Należy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Zwycięzcy konkursu w świątecznym pociągu będą mogli przechodzić na Ty i poczuć czar bliskich spotkań ponad przedziałami.

Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki i cieszył się zainteresowaniem konsumentów. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa. Tyskie od lat, zgodnie z ideą „Przejdźmy na Ty”, zwraca uwagę Polaków na aspekt łączenia pomimo różnic.

Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni, z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.

Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

  • 1
Tyskie rozpoczyna kampanię świąteczną

Tyskie rozpoczyna kampanię świąteczną

2 listopada 2022