Sponsorowanie eventów online – czy to się opłaca?Sponsorowanie eventów online – czy to się opłaca?Sponsorowanie eventów online – czy to się opłaca?Sponsorowanie eventów online – czy to się opłaca?
Leady i branding sponsora – eventy online to zapewniają (fot. Pixabay)

Sponsorowanie eventów online – czy to się opłaca?

Sponsorowanie eventów online – czy to się opłaca?
Michał Ratajczak

Michał Ratajczak

-

co-founder i COO, Gridaly

Michał Ratajczak

Michał Ratajczak

co-founder i COO
Gridaly

Ekspert z zakresu organizacji eventów online i hybrydowych, propagator pracy zdalnej i cyfrowej organizacji, pasjonat martechu.

Coraz więcej firm korzysta z narzędzi event marketingowych, aby docierać bezpośrednio do dużej liczby odbiorców, zwiększyć zainteresowanie sobą i zaangażować dotychczasowych oraz potencjalnych klientów. Częstsze jest też sponsorowanie wydarzeń odbywających się hybrydowo lub całkowicie online. Warto jednak przypomnieć: jakie korzyści z tego działania może osiągnąć potencjalny sponsor?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja