Wizja przyszłości Polski w reklamie Yes
  • 1
  • 2
9.11.2022

Wizja przyszłości Polski w reklamie Yes

Pierwsza para jednopłciowa, której ślubu udziela katolicki ksiądz. Najbardziej kobiecy rząd w historii zaprzysiężony. Polska najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. W najnowszej kampanii marka Yes przedstawia swoją wizję przyszłości.

Wystartowała nowa odsłona kampanii Yes „Jestem Kobietą – Jestem przyszłością”. Marka przyrównuje w niej niezależność i siłę kobiet do biżuterii przekazywanej z pokolenia na pokolenie.

Osią narracji jest historia kobiety od narodzin do dojrzałości

Bohaterka spotu żyje w świecie wolnym od stereotypowego postrzegania roli kobiet. W rzeczywistości wykreowanej przez markę wszyscy czują się bezpiecznie, bo w przyszłości ważna jest akceptacja i wzajemny szacunek. Razem z marką podróżujemy aż do roku 2072. Obserwujemy świat, który staje się dla kobiet przyjaznym miejscem.

Yes przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny, z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich, łącznie z Kościołem katolickim. Można osiągać sukcesy w polityce, która przestała być miejscem zdominowanym przez mężczyzn. Można w końcu wracać późną nocą do domu bez lęku, że ktoś zrobi nam krzywdę.

Symbolem i nośnikiem wartości prezentowanych w spocie jest biżuteria

A konkretnie pierścionek, który mama przekazuje swojej córce i który towarzyszy jej później w najważniejszych momentach życia.

W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet. Jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich – komentuje Justyna Lach, dyrektor marketingu marki Yes. – W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość.

W ramach działań pod hasłem „Jestem Kobietą – Jestem przyszłością” powstały trzy wersje wideo: 90-, 60- i 30-sekundowa. Kampania realizowana jest w internecie, social mediach oraz na platformach VOD. Spoty 30-sekundowe oraz billboardy sponsorskie od 9 listopada można zobaczyć w telewizji, a także na ekranach sieci Cinema City. Będą też emitowane w salonach Yes w Polsce i Czechach.

Spoty wyreżyserowała Maria Makowska we współpracy z operatorem Igorem Połaniewiczem. Autorką zdjęć jest Małgorzata Turczyńska. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Produkcją zajmował się dom produkcyjny F25, postprodukcją Xantus. Media zaplanował i kupił MediaHub. Jako tło muzyczne spotu został wykorzystany utwór Adny, pt. „Dreamer”.

Do kampanii marka zaprosiła nowe ambasadorki:

  • aktorkę Maję Ostaszewską;
  • dziennikarkę Aleksandrę Kwaśniewską;
  • modelkę Julię Sobczyńską.

W połowie listopada startuje również podcast Yes Jestem Kobietą. Prowadzony przez Martę Dyks, supermodelkę i aktywistkę, ma być przestrzenią rozmów z kobietami i o kobietach. W pierwszym odcinku Marta porozmawia z Mają Ostaszewską, w kolejnym z Aleksandrą Kwaśniewską.

  • 2
„Jestem przyszłością” – kampania Yes

„Jestem przyszłością” – kampania Yes

„Jestem przyszłością” – kampania Yes

9 listopada 2022

8 listopada 2022