Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
Twoją markę interesuje tylko radość i entuzjazm? Umyka jej ważna część wiedzy o klientach (fot. Pixabay)

Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?

Czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?
Igor Starczak

Igor Starczak

-

specjalista ds. content marketingu, Sentimenti

Igor Starczak

Igor Starczak

specjalista ds. content marketingu
Sentimenti

Copywriter, autor artykułów, redaktor, researcher. W zespole Sentimenti od 2019 r. Odpowiada za spójność i charakter komunikacji, marketingowe opracowanie raportów, wsparcie sprzedaży i tworzenie angażujących treści. Zdobywał doświadczenie w agencjach digitalowych, reklamowych i kreatywnych. Pasjonat twórczego pisania zarówno dla ludzi, jak i SEO-botów. Prywatnie ojciec wspaniałej córki i niepoprawny miłośnik gry na gitarze.

Działania reklamowe, marketingowe i komunikacyjne oparte na oddziaływaniu na pozytywne emocje odbiorców stosowane są dziś często, bo są skuteczne. Dlaczego? Takie emocje można łatwo przenieść bezpośrednio na markę, a więc i budować jej pozytywny wizerunek. Poza tym oddziaływanie na emocje odbiorców pozwala nie tylko lepiej zakotwiczyć markę w ich świadomości, ale też pobudzić ich do określonego działania. Ale czy pozytywne emocje naprawdę są zawsze pozytywne dla marki?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się