0 1 0 0 0 28.10.2022„Odpowiedzialny e-commerce 2022” – raport e-Izby. Polki i Polacy chcą kupować odpowiedzialnie w internecieCzym jest odpowiedzialny biznes i zrównoważony rozwój, wie niewielka część z nas. Ale na pewno wiemy, czego oczekiwać od e-commerce pod względem odpowiedzialnej sprzedaży, zrównoważonego rozwoju i etyki w biznesie. To wnioski z raportu „Odpowiedzialny e-commerce 2022”, opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 28.10.2022Rośnie zainteresowanie piłkarskimi mistrzostwami świata – raport PSMM oraz Publicon SportDotychczas pojawiło się blisko 55 tys. publikacji o zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze. Dodatkowo w mediach społecznościowych powstały 163 tys. wpisów na ten temat – wynika z raportu PSMM Monitoring & More oraz Publicon Sport.
1 2 0 0 0 27.10.2022Musy marki Kubuś promowane jako z różnych względów najlepsze dla dzieciPromowane musy składają się z owoców, warzyw, zbóż i witamin. Wszystkie, jak podkreśla marka, bez dodatku cukru, konserwantów i sztucznych barwników. O tym, że musy Kubuś są najlepsze dla dziecka, brand przekonuje w kampanii, która wystartowała w październiku.
0 1 0 0 0 27.10.2022Trzecia edycja akcji „20 stopni” Izby Gospodarczej Ciepłownictwo PolskieIzba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie rozpoczyna kolejną edycję akcji edukacyjnej zachęcającej do niemarnowania ciepła systemowego. Hasło działań brzmi: „Oszczędność w każdym stopniu".
1 2 0 0 0 27.10.2022„Monster Odds” – kampania Betclic na HalloweenBukmacher Betclic rozpoczął kampanię halloweenowej oferty „Monster Odds”. Od 25 października do 3 listopada firma każdego dnia podwyższa kursy na wybrane wydarzenia. To cykliczna oferta, którą w tym roku promuje spot z influencerami, nawiązujący do niskobudżetowych horrorów z gatunku found footage.
0 4 0 0 0 27.10.2022Ikea oczami pracowniczek i pracowników w reportażu „Znaczy więcej”Sieć Ikea kontynuuje działania w ramach swojej platformy employer brandingowej „Znaczy więcej”. Od 26 października w kanale marki na YouTube dostępny jest trwający ponad 47 minut film, w którym pracownicy i pracowniczki od kuchni pokazują pracę w dużej firmie.
0 1 0 0 0 27.10.202255 nominacji w konkursie IAB Mixx Awards 2022Jury IAB Mixx Awards spośród blisko 180 zgłoszeń wyłoniło nominowanych do nagród. O złote, srebrne i brązowe statuetki walczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Laureatów poznamy 24 listopada.
0 1 0 0 0 27.10.2022Zenith rozpoczyna współpracę z marką MiyaAgencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z polską marką kosmetyczną Miya (Kanani Europe). Decyzja została podjęta bez przetargu. W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.
0 1 0 0 0 26.10.2022W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W USA i Europie Zachodniej w najbliższe święta 63 proc. osób ograniczy wydatki. Z kolei 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Badanie „Festive Season”, zrealizowane przez technologiczną platformę danych Channel Factory, prowadzącą działania na YouTube, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów. Uwidacznia też wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.
0 1 0 0 0 26.10.2022Sztuczna inteligencja wykryje dual quality – podwójną jakość produktówEksperci z Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego (OPI) wraz z naukowcami z Instytutu Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk (IPI PAN) zaprojektowali system informatyczny ANSI. Służyć on będzie do identyfikowania opinii konsumentów na temat bezpieczeństwa produktów i ich jakości, z uwzględnieniem dual quality, czyli zjawiska podwójnej jakości produktów na różnych rynkach.