Hebe rozstrzygnęła przetarg na obsługę digitalową
  • 0
  • 1
9.11.2022

Hebe rozstrzygnęła przetarg na obsługę digitalową

Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins) wybrała w przetargu Value Media (Group One). Agencja zajmie się całościowym wsparciem klienta w działaniach digital oraz strategią, planowaniem i zakupem mediów online.

Współpraca rozpoczęła się w październiku 2022 r. Przy projekcie agencja pracuje w modelu house of communication z dwiema innymi spółkami Group One. Wsparcie w zakresie analityki danych, e-commerce oraz martechu zapewnia SalesTube. Agencja kreatywna Labcon odpowiada za komunikację w social mediach (Facebook i Instagram).

– Do współpracy przekonało nas najlepsze zrozumienie naszych potrzeb biznesowych oraz strategiczne spojrzenie na rolę digitalu, technologii i badań w złożonym ekosystemie sklepu, w którym prowadzimy sprzedaż zróżnicowanego asortymentu w wielu kanałach dystrybucji – komentuje Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe.

  • 1
Sieć Hebe wybiera w przetargu agencję Value Media

Hebe rozstrzyga przetarg na obsługę digitalową

9 listopada 2022