Kampania reklamowa kultowej marki WD-40
  • 0
  • 2
8.11.2022

Kampania reklamowa kultowej marki WD-40

Amtra, dystrybutor i producent chemii samochodowej, rozpoczął kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki.

WD-40 to wielofunkcyjny preparat służący m.in. do smarowania i rozluźniania połączeń, usuwania zabrudzeń i rdzy, wykręcania śrub i wkrętów czy zapobiegania korozji.

Zadaniem uczestników konkursu jest nagranie filmu lub zrobienie serii zdjęć przedstawiających użycie WD-40 i osiągnięte efekty. Następnie zarejestrowanie się na stronie internetowej wd40.pl/wyzwaniezrobto i przesłanie swoich materiałów wraz z opisem zadania lub projektu. W konkursie do wygrania będą nagrody o łącznej wartości 25 tys. zł, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł.

Wyłonienie zwycięzców nastąpi 7 grudnia 2022 r.

Na potrzeby kampanii Biuro Podróży Reklamy poprowadzi m.in. działania w mediach społecznościowych. Stworzy reklamy na platformy Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, a także posty na Facebooka i Instagrama.

Agencja zajmie się:

  • moderacją kanałów marki na Facebooku i Instagramie;
  • reklamami na potrzeby Google SEM (w tym na YouTube) i social ads;
  • reklamami bannerowymi do internetu;
  • e-mailingiem skierowanym do uczestników poprzedniej edycji konkursu;
  • przygotowaniem animacji wideo do publikacji w social mediach;
  • weryfikacją i moderacją zgłoszeń konkursowych oraz wyłonieniem zwycięzców.

Do zadań agencji należy też współpraca z influencerami. Obejmie ona pięciu twórców z różnych kategorii takich jak DYI, wnętrzarstwo, lifestyle, sport, motoryzacja. Wybrani influencerzy działają na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie oraz są blogerami.

  • 2
Konkurs marki WD-40 firmy Amtra

Kampania reklamowa kultowej marki WD-40

Konkurs marki WD-40 firmy Amtra

8 listopada 2022

7 listopada 2022