Rok jedzenia za darmo nagrodą w konkursie Pyszne.pl na TikToku
  • 1
  • 2
8.11.2022

Rok jedzenia za darmo nagrodą w konkursie Pyszne.pl na TikToku

Pyszne.pl organizuje na TikToku konkurs „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”. Nagrodą główną jest rok jedzenia za darmo. Konkurs reklamują influencerzy.

Serwis Pyszne.pl w maju uruchomiło nową platformę komunikacyjną „Czy ktoś powiedział” (ang. „Did Somebody Say”). Jej głównym motywem jest radosna reakcja, gdy pada sugestia, by zamówić coś do jedzenia. Serwis zainaugurował platformę reklamą telewizyjną z udziałem światowej gwiazdy pop – Katy Perry.

Charakterystyczny jingiel „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, który wybrzmiewa w reklamie, stał się viralowym trendem w aplikacji TikTok. Użytkownicy wykorzystują go do tworzenia swoich filmów. Na platformie pojawiły się już tysiące takich materiałów, co nie umknęło uwadze marki.

– Bardzo spodobał nam się sposób, w jaki użytkownicy TikToka bawią się naszym sloganem. Cieszymy się, że dostarczyliśmy tylu osobom tak wiele radości przy tworzeniu filmów. Szczególnie że to właśnie radość, nie tylko z jedzenia, jest najważniejszym punktem kampanii „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”. Poprzez nasz konkurs chcemy docenić społeczność TikToka za kreatywność i nadać zabawie nowy wymiar – powiedział Artur Cichoń, senior marketing manager Pyszne.pl.

W odpowiedzi na popularność hasła firma proponuje użytkownikom TikToka konkurs

Nagrodą główną jest ważny przez rok voucher o wartości 16 400 zł. Można go wykorzystać na zamówienie jedzenia w serwisie.

Aby wziąć udział w wyzwaniu, należy opublikować na TikToku krótki (maksymalne 15-sekundowy) film z wykorzystaniem specjalnego filtra „Czy ktoś powiedział”. Nagranie ma przedstawiać sytuacje, w których Pyszne.pl może uratować dzień.

Serwis liczy przede wszystkim na kreatywne historie. To właśnie autor najciekawszego pomysłu nagrodzony zostanie voucherem pozwalającym na rok darmowego jedzenia. Oprócz tego marka przygotowała dodatkowe nagrody. W sumie w ramach konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” serwis rozda kody o wartości niemal 25 000 zł.

Konkurs reklamują znani na TikToku influencerzy:

  • TwinStylee (16,2 mln obserwujących na TikToku),
  • Sylwia Lipka (1,8 mln),
  • Pizza Paweł (1,4 mln),
  • PK Sisters (1,2 mln),
  • Adam Fidusiewicz (434 tys.),
  • Mariusz Kozak (319 tys.),
  • Mamokochamcie (318 tys.),

a także kilkunastu mniejszych influencerów.

@twinsstylee Na szczęście mogłem uratować sytuację dzięki Pyszne.pl A Wy, w jakich momentach zamawiacie z Pyszne.pl? Już teraz dołączcie do wyzwania i zgarnijcie rok jedzenia za darmo! Nagrajcie filmik z dźwiękiem i filtrem “Czy ktoś powiedział”, użyjcie #czyktospowiedzial i #pysznepl oraz oznaczcie profil @pyszne.pl_official Do dzieła! PS. Konkurs trwa aż do 6.12, a zwycięzcy zostaną wyłonieni 20.12. Powodzenia! #czyktospowiedzial #pysznepl #ad ♬ Czy ktoś powiedział – Pyszne.pl

@sylwialipka Dołączcie do wyzwania Pyszne.pl i wygrajcie rok jedzenia ZA DARMO. Nagrajcie filmik z dźwiękiem i filtrem „Czy ktoś powiedział” i pokażcie sytuację, w której Pyszne.pl uratowało Wam dzień. Tak jak mnie uratowało dzisiaj! Nie zapomnijcie też dodaniu do publikacji #czyktospowiedzial i #pysznepl oraz oznaczeniu profilu @pyszne.pl_official. PS. Konkurs trwa aż do 6.12, a zwycięzcy zostaną wyłonieni 20.12. Powodzenia! #czyktospowiedzial #pysznepl #współpraca #ad @Pyszne PL ♬ Czy ktoś powiedział – Pyszne.pl

@pizzapawel Właśnie w takich sytuacjach Pyszne.pl zawsze ratuje mi życie A Wy już teraz możecie dołączyć do wyzwania i wygrać ROK jedzenia za darmo!!! Nagraj filmik z dźwiękiem i filtrem „Czy ktoś powiedział” i pokaż jak ja, jak Pyszne.pl ratuje Cię przed pustym brzuchem Nie zapomnijcie o #czyktospowiedzial i #pysznepl oraz oznaczeniu profilu @Pyszne PL PS. Konkurs trwa aż do 6.12, a zwycięzcy zostaną wyłonieni 20.12. Powodzenia! #czyktospowiedzial #pysznepl ♬ Czy ktoś powiedział – Pyszne.pl

  • 2
Tiktokerzy reklamują konkurs Pyszne.pl

Tiktokerzy reklamują konkurs Pyszne.pl

Tiktokerzy reklamują konkurs Pyszne.pl

8 listopada 2022

7 listopada 2022