Od kilku miesięcy machina reklam, sprzedaży i ekspozycji towaru podporządkowana była gorączce świątecznych prezentów. Kupujemy, mając do wyboru coraz więcej kanałów sprzedaży, kategorii produktowych i marek. Dlaczego więc po każdych świętach, także tegorocznych, platformy e-commerce zalewane są nietrafionymi prezentami?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Badania pokazują dużą pewność siebie konsumentów, jeśli chodzi o wybór świątecznych upominków. W badaniu wykonanym na zlecenie Mastercard w grudniu 2021 roku większość ankietowanych zadeklarowała, że obecnie kupuje najbliższym prezenty związane z ich pasją. Prawie połowa (45%) stwierdziła, że zna pasje wszystkich albo większości swoich bliskich.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.