1 5 0 0 0 9.04.2024Z aplikacją Biedronki lub Lidla po zakupy w Delikatesach Centrum – ruszyła akcja promocyjnaDelikatesy Centrum ruszyły z kampanią „Niskie ceny dla wszystkich”. Nawiązuje ona do wojny cenowej Lidla i Biedronki. W Delikatesach Centrum można skorzystać z promocji, okazując kartę bądź aplikację Biedronki lub Lidla oraz samych delikatesów.
0 3 0 0 0 9.04.2024Agencja Kierunek Kreatywny reklamuje się na ulicach Krakowa i Katowic: „Kreatywność w tym kierunku”Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny rozpoczęła kampanię własnej marki pod hasłem „Kreatywność w tym kierunku”. Realizuje ją na nośnikach zewnętrznych w Krakowie i Katowicach.
1 1 0 0 0 8.04.2024Fundacja Hospicjum Onkologiczne z kampanią o życiu tych, którzy odchodząRuszyła kampania społeczna Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Jej celem jest pozyskanie 1,5% podatku oraz przełamywanie tabu związanego z codziennością pacjentów hospicjum.
1 3 0 0 0 8.04.2024Jason Momoa ambasadorem lodów NuiiMarka lodów Nuii (Froneri) ma nowego ambasadora. Jest nim aktor Jason Momoa, znany z ról w „Aquamanie”, „Grze o Tron” i „Diunie”. Aktor ma odzwierciedlać istotę i wartości marki. W kwietniu rozpoczyna się kampania „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii”.
2 1 0 0 0 8.04.2024„Idź na praktyki, mówili” – kampania employer brandingowa PZUCelem kampanii employer brandingowej PZU „Pasujemy studentom” jest budowanie wizerunku firmy oferującej merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.
1 3 0 0 0 8.04.2024Spot programu lojalnościowego British Airways bez efektów cyfrowych: ludzie sunący na elektrycznych deskach po morzuReklama Avios, programu lojalnościowego British Airways, oparta jest na prostym, choć trudnym w realizacji pomyśle. Jest nim pokazanie, jak grupa ludzi w codziennych ubraniach płynie z dużą prędkością po morzu na elektrycznych deskach surfingowych. A wszystko to bez korzystania z obrazów generowanych komputerowo.
0 1 0 0 0 8.04.2024Działy zakupów marketingowych niezadowolone z KPI – badanie WFAZespoły ds. zakupów marketingowych globalnych marek są sfrustrowane obecnymi wskaźnikami efektywności, czyli KPI. Oczekują rozszerzenia wskaźników oceny poza oszczędności. KPI w dotychczasowej formie nie wystarczają do udowodnienia, że zespół radzi sobie w obecnych trudnych warunkach ekonomicznych – wynika z badania World Federation of Advertisers.
0 3 0 0 0 5.04.2024Silver influencerzy coraz popularniejsi – raport agencji Vision & PeopleRaport „Silver influencer marketing”, opublikowany przez agencję Vision & People, pokazuje wzrost znaczenia dojrzałych influencerów. Przyciągają oni swoich rówieśników, a poziomem zaangażowania przebijają młodszych i popularniejszych kolegów.
0 1 0 0 0 5.04.2024Pływak Paweł Korzeniowski twarzą Alab SportPaweł Korzeniowski będzie ambasadorem Alab Sport – platformy umożliwiającej dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie. Pływak włączy się w promocję pakietów dla pływaków i triathlonistów.
0 1 0 0 0 5.04.2024Już wkrótce konferencja SEO Vibes Poland u podnóża TatrKonferencja SEO Vibes Poland odbędzie się 15–18 maja w Białce Tatrzańskiej. Podczas wydarzenia organizowanego przez WhitePress będzie można zapoznać się z najnowszą wiedzą z zakresu SEO i content marketingu.