0 2 0 15.01.2025Rynek reklamowy w regionie CEE z 10-procentowym wzrostem w 2025 r. – prognoza IPG MediabrandsW 2025 r. inwestycje w reklamę w regionie CEE wzrosną o 10%. Wartość rynku reklamowego na wszystkich rynkach regionu sięgnie 15,2 mld dol. Tak wynika z najnowszego raportu „Global Ad Forecasts” opublikowanego przez agencję Magna z grupy IPG Mediabrands.
0 1 0 15.01.2025Agencje badawcze IQS i Dive Polska łączą siłyFirmy IQS i Dive Polska rozpoczynają współpracę przy projektach badawczych z wykorzystaniem techniki mystery shopping.
0 1 0 15.01.2025Żywiec i Męskie Granie obsługiwane przez agencję Altavia Kamikaze + K2 Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec. Agencja zajmie się również obsługą komunikacyjną marki Męskie Granie. Jednocześnie Grupa Żywiec wybrała też drugą agencję digital – Cukier, z którą będzie współpracować w ramach działań digital kierowanych do młodych dorosłych konsumentów.
1 4 0 15.01.2025George Clooney w roli detektywa George’a w telewizyjnej kampanii NespressoGeorge Clooney, globalny ambasador marki, tym razem wcieli się w rolę serialowego Detektywa George’a. W kampanii towarzyszą mu: Eva Longoria, Camille Cottin oraz Kim Go Eun.
0 1 0 15.01.2025Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”Kampania Antyradia promuje nowy program poranny „Desperanos”. To starcie radiowych charakterów: Michała Figurskiego i Piotra Kędzierskiego.
0 1 0 14.01.2025Coraz krótsze zimy i coraz dłuższe lata zmieniają nawyki zakupowe konsumentów w branży modyKrótsze zimy i nieprzewidywalność pogody wymuszają zmianę w projektowaniu produktów, łańcuchach dostaw i zarządzaniu kampaniami reklamowymi marek z branży mody. Tak wynika z raportu WARC „Industry Snapshot: Clothing and fashion retail”.
0 1 0 14.01.2025GroupM wprowadza narzędzie, które umożliwia planowanie kampanii DOOHNarzędzie Advanced DOOH umożliwia planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. Nowe rozwiązanie przyniosło już rezultaty w kampanii Dove „Prawdziwe piękno”. GroupM wraz z Gemiusem i Jetline przeprowadzili podczas tej kampanii badanie synergii DOOH i telewizji.
2 1 0 14.01.2025Storytel przypomina, że audiobooki to rozrywka towarzyszącaStorytel rozpoczyna ogólnopolską kampanię, w której obala główne mity na temat audiobooków. Marka przypomina, że audio to przede wszystkim rozrywka towarzysząca.
0 10 0 13.01.2025Zmarł Oliviero Toscani13 stycznia we włoskiej Cecinie zmarł Oliviero Toscani. Był fotografem, ale zasłynął kontrowersyjnymi kampaniami dla marki Benetton. Jego podejście do reklamy stało się inspiracją dla branży oraz przedmiotem krytyki z wielu stron.
1 1 0 13.01.2025Spot Link4 z utworem „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza KorczaSpot Link4 przekonuje kierowców do rozważnej i bezpiecznej jazdy. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na składce ubezpieczeniowej. Tłem muzycznym kampanii jest utwór „Ballada 07” z serialu „07 zgłoś się”.