Walka cenowa wśród dyskontów cieszy klientów - Marketing przy Kawie
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów – wskazuje badanie UCE Research i Grupy Offerista
  • 0
  • 1
22.03.2024

Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów – wskazuje badanie UCE Research i Grupy Offerista

Badanie UCE Research i Grupy Offerista wykazało, że 55,5% Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, żeby zrobić taniej świąteczne zakupy. Wśród nich 28,3% raczej ma na to nadzieję, a 27,2% zdecydowanie się na to nastawia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56071 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 marca 2024

21 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
21.03.2024

Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus

Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową koncernu Stada w Polsce. Należąca do Group One agencja mediowa, która była partnerem w obszarze mediów tej firmy w latach 2020–2021, przed jej centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 stopni dla jej marek. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu house of communication we współpracy z Salestube.