Espresso

20 kwietnia 2021

  • 0
  • 11
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2021

Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku. Wyniki badania

Inflacja według GUS przekroczyła w marcu 3%. Systematycznie rosły też ceny żywności w sklepach internetowych. To czynniki, które wpłynęły na wzrost cen grupy najtańszych produktów. Wartość koszyka w kanale e-grocery wzrosła w skali roku o 7,5%, co oznacza, że Polacy coraz częściej kupują żywność przez Internet. Z badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency wynika też, że sieci handlowe działające w Polsce prowadzą bardzo aktywną politykę cenową. Średnia cena koszyka zakupowego spadła bowiem w marcu 2021 o 2% wobec 2020 r.

19 kwietnia 2021

  • 14
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZ

Lagun z Krakowa, czyli zawieszony na drzewie rogalik, który wyglądem przypominał jaszczurkę, stał się sławny na całym świecie. Jego popularność podchwyciły też marki, uruchamiając działania real-time marketingowe. Niektóre restauracje ze stolicy Małopolski zdecydowały się przekazać część zysków ze sprzedaży na działalność KTOZ, dzięki któremu świat poznał laguna.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2021

Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 Dubai

Zespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.

Poprzednie Następne