1 1 0 24.04.2025Nowa platforma komunikacyjna energetyków – Efekt BlackKampania reklamowa napojów Black (Foodcare) prowokuje do odrzucenia konwencji i zachęca, by dać się ponieść energii – na własnych zasadach.
1 3 0 24.04.2025Mobile Vikings z kampanią o depresji wśród mężczyzn – „Zrzuć ciężar z głowy”Operator komórkowy Mobile Vikings we współpracy z Fundacją Nie Widać Po Mnie startuje z kampanią „Zrzuć ciężar z głowy”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na stygmatyzację depresji wśród mężczyzn.
0 1 0 23.04.2025Relaunch lodów Kaktus i kampania z PatecemMarka lodów Kaktus przechodzi relaunch. Wprowadzona została nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacyjna „Kaktus. Spróbuj, nie kłuje”. Twarzą kampanii został influencer Jakub Patecki (Patec).
1 1 0 23.04.2025Kampania Otomoto łączy autentyczne historie z zaletami platformy motoryzacyjnejKampania Otomoto nawiązuje do serii „Prawdziwe historie”. Wykorzystuje fragmenty opowieści właścicieli aut, a jednocześnie przypomina, że to właśnie na tej platformie można znaleźć auto dopasowane do swoich potrzeb.
1 3 0 23.04.2025„Masz smaka na McRoyala?” – pyta w reklamie McDonald’sNajnowsza odsłona platformy komunikacyjnej McDonald’s wystartowała 23 kwietnia. Marka skupia się w niej na burgerowej klasyce smaku oraz pragnieniu odwiedzin w fast-foodzie.
0 3 0 23.04.2025Tyskie Zero, Małysz i Hołowczyc w kampanii „Kierowcy, jesteśmy na Ty od Zera”Marka Tyskie kontynuuje kampanię piwa bezalkoholowego skierowaną do kierowców. Jej bohaterami są Krzysztof Hołowczyc i Adam Małysz.
1 3 0 23.04.2025„Nie pozwól, by dezinformacja zmieniła Cię w trolla” – nowa odsłona kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASKStartuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści.
1 1 0 23.04.2025Lidl rozpoczyna kampanię z nową odsłoną przeboju Zbigniewa WodeckiegoSpot „Zakupy robię w moim Lidlu” z nową odsłoną refrenu przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to” podkreśla radość z codziennych zakupów.
0 1 0 23.04.2025Już 10 maja Ninja Summit – konferencja dla freelancerów: marketerów i social media managerówJuż 10 maja odbędzie się Ninja Summit. Wydarzenie skierowane jest do freelancerów pracujących w marketingu lub w social mediach, których klientami są mikro- i małe marki oraz stacjonarne firmy.
1 2 0 22.04.2025BodyArmor z największą kampanią reklamową w swojej historii – atakuje GatoradeAmerykański spot marki napojów sportowych BodyArmor (Coca-Cola) „Choose Better” pokazuje ludzi uprawiających sport amatorsko. Celem kampanii jest konkurowanie z dominującym na rynku Gatorade (Pepsi).