0 1 0 0 0 2.04.2024Lech w nowej kampanii namawia do zdystansowania się wobec pędzącego świataKampania Lecha pokazuje odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną. Namawia do zdystansowania się wobec pędzącego świata.
0 1 0 0 0 30.03.2024PKO Bank Polski zapowiada przetarg na dom mediowyPKO Bank Polski zapowiada przetarg otwarty na dom mediowy do obsługi działań reklamowych banku i wybranych spółek grupy kapitałowej.
0 1 0 0 0 28.03.2024Pepsi ustawiło Zeromat w centrum WarszawyPepsi ustawiło Zeromat tuż przy rondzie ONZ w centrum Warszawy. To automat, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian można otrzymać dwa pełnowymiarowe napoje gratis.
1 1 0 0 0 28.03.2024Mike Tyson wprowadził na rynek żelki w kształcie nadgryzionego uchaŻelki Mike Bites z marihuaną mają kształt nadgryzionego ucha. Nawiązuje to do słynnej walki Tysona, który odgryzł kawałek ucha Evanderowi Holyfieldowi.
0 2 0 0 0 28.03.2024Najsilniejsze marki pod względem ilości pozytywnych opinii – YouGov Buzz 2023Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, na temat których marek polscy konsumenci słyszeli najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023.
0 1 0 0 0 28.03.2024Starbucks likwiduje stanowisko globalnego CMOObecny globalny CMO Starbucksa awansował na stanowisko dyrektora generalnego międzynarodowego biznesu firmy. Nie będzie wyznaczany jego następca.
0 4 0 0 0 28.03.2024„Run Your Way” marki New Balance w lokalnej, polskiej odsłonieNew Balance w ramach lokalnej kontynuacji kampanii „Run Your Way” prezentuje lokalnych biegaczy. Dla każdego z nich ważne jest coś innego, ale łączy ich bieganie.
1 3 0 0 0 28.03.2024Deweloper Milestone promuje swoją inwestycję storytellingiemFirma Milestone prezentuje film promujący jej najnowszą inwestycję Kamienica Nova Chopina 22 w Pruszkowie. Wielowymiarowa opowieść ma zredefiniować podejście do prezentacji osiedli mieszkaniowych.
0 1 0 0 0 27.03.2024Znamy listę nominowanych w konkursie Loyalty Heroes 2024To już III edycja konkursu Loyalty Heroes na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce. 19 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się spotkanie jury, które spośród zgłoszonych projektów wyłoniło nominowanych mających szansę na zdobycie tytułu laureata konkursu.
1 1 0 0 0 27.03.2024Wojciech Eichelberger, Jakub Żulczyk i Joanna Flis proszą o 1,5% podatku na rzecz Fundacji BądźRozpoczęła się kampania Fundacji Bądź Małgorzaty Braunek, zachęcająca do przekazywania 1,5% podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów, w których udział wzięli m.in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.