0 4 0 0 0 22.05.2023Mural z molami książkowymi promuje miniserial i czytelnictwoW Warszawie powstał mural promujący książki i czytanie. Stanowi element kampanii społecznej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0). Na muralu znajdują się bohaterowie serialu „Mole książkowe”.
0 1 0 0 0 22.05.2023Nadchodzi 6. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtualKonferencja #LinkedInLocalVirtual jest spotkaniem praktyków największej biznesowej sieci świata. Odbędzie się już 24–26 maja. Główne tematy, które zostaną omówione przez prelegentów, to skuteczna sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych oraz realizacja strategii employer brandingowych.
0 1 0 0 0 22.05.2023Zbliża się ogłoszenie rankingu Budowlana Marka RokuNajwiększe badanie marketingowe w branży budowlanej wyłoni marki cenione przez fachowców w 2023 r. Najlepsze marki znajdą się na podium Budowlanej Marki Roku. Autorzy ich sukcesu zostaną uhonorowani nagrodami indywidualnymi Marketer XXI Wieku i Promotor XXI Wieku.
2 2 0 0 0 22.05.2023Maybelline pierwszy raz w OOH w PolscePolska jest jednym z pierwszych rynków na świecie, na których debiutuje podkład Super Stay 24h Skin Tint od Maybelline New York (L’Oréal Polska). Lokalnie to także pierwsza w historii marki kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 2 0 0 0 22.05.2023Młodzi w internecie – bez kontroli i świadomości zagrożeń. Badanie EY PolskaZ badania „Ostrożni w Sieci” EY Polska wśród osób w wieku 10–17 lat wynika, że rodzice często nie wiedzą, co ich dzieci robią w internecie. Nastolatkowie nie są do końca świadomi wirtualnych zagrożeń.
1 2 0 0 0 22.05.2023Agnieszka Sienkiewicz w międzynarodowej kampanii marki WellatonKampania pod hasłem „Czas na piękne włosy” oprócz Polski obejmie 12 rynków w Europie. Bierze w niej udział Agnieszka Sienkiewicz, aktorka i zwyciężczyni programu „Dancing with the Stars”.
1 2 0 0 0 22.05.2023„TymbarkuJEMY” – marka zachęca do stawiania napojów przy wspólnych posiłkachWystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka nazywa spędzanie czasu przy wspólnym posiłku tymbarkowaniem.
1 2 0 0 0 22.05.2023Lubella tłumaczy w kampanii, jak mądrzej gospodarować budżetemLubella zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami.
1 3 0 0 0 22.05.2023Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
1 3 0 0 0 21.05.2023Disney zamknie hotel Gwiezdnych WojenDisney ogłosił, że we wrześniu zamknie hotel wybudowany na Florydzie na wzór świata Gwiezdnych Wojen. Nieoficjalnym powodem jest cięcie kosztów części biznesu związanej z parkami rozrywki.