Lidl odpowiedział na SMS Biedronki - Marketing przy Kawie
„SMS-y dostaję tylko od męża i mamusi” – Lidl odpowiedział na SMS Biedronki
Advertisement
  • 0
  • 1
7.02.2024

„SMS-y dostaję tylko od męża i mamusi” – Lidl odpowiedział na SMS Biedronki

W niedzielę 4 lutego Biedronka rozesłała do swoich klientów SMS. Porównywała w nim ceny w sklepach swojej sieci i w konkurencyjnym Lidlu. Zachęcała też do skorzystania z promocji 5 lutego. Lidl odpowiedział żartem na łamach własnej gazetki oraz oświadczeniem przesłanym mediom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lutego 2024