- 1
- 5
Z aplikacją Biedronki lub Lidla po zakupy w Delikatesach Centrum – ruszyła akcja promocyjna
Delikatesy Centrum ruszyły z kampanią „Niskie ceny dla wszystkich”. Nawiązuje ona do wojny cenowej Lidla i Biedronki. W Delikatesach Centrum można skorzystać z promocji, okazując kartę bądź aplikację Biedronki lub Lidla oraz samych delikatesów.
Kampanię rozpoczęło wywieszenie 4 kwietnia 1400 billboardów w całej Polsce. Od 7 kwietnia emitowane są spoty w stacjach telewizyjnych i radiowych. Równolegle Delikatesy Centrum prowadzą działania w digitalu i prasie, m.in. w zasięgowych dziennikach ogólnopolskich.
„Niskie ceny nie mają właściciela” – przekonuje sieć w reklamie. Aby wziąć udział w akcji promocyjnej, należy przed opłaceniem zakupów zeskanować aplikację Delikatesów Centrum bądź Delikartę oraz zeskanować aplikację bądź kartę Biedronki lub Lidla. Kwota zaoszczędzona w promocji wyliczona została według cen artykułów biorących udział w promocji z marca w konkurencyjnych sieciach.
Akcja promocyjna realizowana jest we wszystkich sklepach Delikatesów Centrum (ponad 1400 w całej Polsce). W jej ramach sieć przygotowała dla klientów specjalne promocje. Mogą z nich korzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnościowego Delikatesów Centrum, ale także osoby mające przy sobie karty Moja Biedronka lub Lidl Plus. Sklepy Delikatesy Centrum zostały wyposażone w opcję skanowania obu kart.
– Ta akcja to nie tylko realna korzyść dla konsumenta, ale również nasza odpowiedź na próbę zawłaszczenia narracji o atrakcyjnych cenach przez największych. Zdecydowaliśmy się na niestandardowy ruch, żeby pokazać, że promocyjne ceny i ciekawe akcje to nie tylko dyskonty. Chodząc do innych sklepów, można oszczędzić równie dużo, także na codziennych zakupach – mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum.
Akcji promocyjnej w Delikatesach Centrum towarzyszy kampania reklamowa, która obejmuje emisje w telewizji, radiu, internecie i prasie.
- 5