Wojciech Eichelberger, Jakub Żulczyk i Joanna Flis proszą o 1,5% podatku na rzecz Fundacji Bądź
  • 1
  • 1
27.03.2024

Wojciech Eichelberger, Jakub Żulczyk i Joanna Flis proszą o 1,5% podatku na rzecz Fundacji Bądź

Rozpoczęła się kampania Fundacji Bądź Małgorzaty Braunek, zachęcająca do przekazywania 1,5% podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów, w których udział wzięli m.in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.

W tegorocznych spotach Fundacji Bądź głównym motywem jest refleksja nad codziennymi wyzwaniami, które wpływają na nasze samopoczucie. Fundacja chce zwrócić uwagę na to, jak codzienne zmagania mogą wpływać na nasz dobrostan psychiczny. Scenariusze filmów podkreślają znaczenie rozmowy z doświadczoną specjalistką lub specjalistą jako kluczowe do zrozumienia emocji i znalezienia skutecznych sposobów radzenia sobie w trudnych chwilach.

Spoty podkreślają również fakt, że profesjonalna pomoc może być nieocenionym wsparciem w procesie dbania o zdrowie psychiczne i poprawę jakości życia.

W reklamach wystąpili:

  • psycholog Wojciech Eichelberger,
  • pisarz i scenarzysta Jakub Żulczyk,
  • psycholożka Joanna Flis.

Spoty zostały wyprodukowane przez Trzyfilm, reżyserem jest Paweł Kwiatkowski. Za montaż odpowiada Sergey Pestrak, oprawę graficzną zaprojektowała Anna Piwowar. Charakteryzacją zajęła się Anna Stańkowska. W tworzeniu koncepcji spotów fundację wsparła All Hands Agency.

  • 1
Kampania Fundacji Bądź

Kampania Fundacji Bądź

27 marca 2024