Fundacja GOPR prowadzi kampanię 1,5%
  • 1
  • 1
28.02.2024

Fundacja GOPR prowadzi kampanię 1,5%

Fundacja GOPR chce pozyskać 1,5% z podatków aktualnych i nowych darczyńców i w ten sposób zebrać środki na rozwój.

Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe tylko częściowo jest wspierane przez państwo. Większość środków pochodzi od darczyńców.

Tworzenie idei kampanii rozpoczęło się od plakatu dotyczącego tego samego celu. Plakaty zostały rozwieszone w górskich schroniskach. Odbiorcy przyjęli kreację pozytywnie, a projekt trafił na różne materiały reklamowe Fundacji GOPR. Z plakatu stworzono więc pełnoprawny spot, który udźwiękowiło RPM Studio. Fundacja zyskała nową kampanię opierającą się na artystycznej wizji wzbogaconej o prawdziwy insight i fakt wspierania GOPR-u ze środków zgromadzonych od darczyńców.

Trzy poprzednie kampanie Fundacji GOPR wygenerowały znaczne wzrosty w stosunku do lat poprzednich.

  • 2020 r.: zebrane 550 tys. zł, ze wzrostem do roku poprzedniego o aż 132%.
  • 2021 r.: to 686 tys. zł (wzrost o 25% do roku poprzedniego).
  • 2022 r.: 1 228 tys. zł (wzrost o 79% do roku poprzedniego).

Produkcją kampanii zajęła się firma Hi!Stories. Obecna kampania obejmuje Facebooka, reklamy w wyszukiwarce, YouTube oraz kanały własne Fundacji. Kampanię stworzyła krakowska agencja BeDigital. Oprócz działań kreatywnych i produkcyjnych zaplanowała i zakupiła media.

  • 1
Fundacja GOPR prowadzi kampanię 1,5%

Fundacja GOPR prowadzi kampanię 1,5%

28 lutego 2024

27 lutego 2024