„Nieśmiertelne gesty” – Puckie Hospicjum ruszyło z drugą odsłoną kampanii 1,5%
  • 1
  • 4
6.03.2024

„Nieśmiertelne gesty” – Puckie Hospicjum ruszyło z drugą odsłoną kampanii 1,5%

Nowa odsłona kampanii Puckiego Hospicjum ma edukować o ważności relacji i bliskości pomiędzy ludźmi. Ma także oswajać temat śmierci i umierania.

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii „Nieśmiertelne słowa” Puckie Hospicjum zainaugurowało jej drugą odsłonę. Tym razem dotyczy ona gestów. Jak podkreślają eksperci hospicjum, słowa mają wielką moc, ale kiedy jesteśmy ze sobą blisko – nie zawsze są potrzebne. Wystarczą drobne, delikatne gesty, które świadczą o naszej relacji.

– Ludzie ciężko chorzy, którzy trafiają pod naszą opiekę, są w szczególnym momencie życia. Okazuje się, często z dnia na dzień, że wszystko w ich życiu się zmienia. Sprawy niegdyś ważne teraz stają się zupełnie błahe, a te dotychczas pozornie nieistotne – najważniejsze. W tak wymagających chwilach słowa często są zbędne. Największą moc mają zachowania i gesty. To one świadczą o naszym zaangażowaniu, przywiązaniu i miłości do chorego – mówi Anna Jochim-Labuda, dyrektor Puckiego Hospicjum.

Właśnie dlatego w tegorocznej odsłonie kampanii 1,5% Puckie Hospicjum podkreśla znaczenie gestów, które towarzyszą choremu i jego bliskim.

Do ubiegłorocznej strony kampanii, na której znajdował się generator cytatów bliskich osób, w tym roku dodano zakładkę poświęconą gestom. Spośród przygotowanej galerii z piktogramami przedstawiającymi ważne gesty użytkownicy mogą pobrać te, które są dla nich ważne i dzielić się nimi np. w mediach społecznościowych.

W tegoroczną kampanię promującą przekazywanie 1,5% na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio ponownie zaangażował się Piotr Trojan. To aktor, który wcielił się w rolę Patryka Galewskiego w głośnym filmie „Johnny”, czyli opowieści o życiu ks. Jana Kaczkowskiego. Kampanię uzupełniają spoty radiowe, a także spot wideo stworzony techniką animacji.

Kampanię przygotowała agencja 38 Content Communication (Maciej Tyran, art director). Spot wyprodukował i postprodukcją zajął się dom produkcyjny Orka Studio. Muzykę do kampanii skomponował Fryderyk Hoang (Artcore), a lektorami są Małgorzata Dudek i Piotr Trojan.

  • 4
Puckie Hospicjum z kampanią „Nieśmiertelne gesty”

Puckie Hospicjum z kampanią „Nieśmiertelne gesty”

Puckie Hospicjum z kampanią „Nieśmiertelne gesty”
Puckie Hospicjum z kampanią „Nieśmiertelne gesty”
Puckie Hospicjum z kampanią „Nieśmiertelne gesty”

6 marca 2024

5 marca 2024