„Idź na praktyki, mówili” – kampania employer brandingowa PZU
  • 2
  • 1
8.04.2024

„Idź na praktyki, mówili” – kampania employer brandingowa PZU

Celem kampanii employer brandingowej PZU „Pasujemy studentom” jest budowanie wizerunku firmy oferującej merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.

Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych oraz w serwisach rekrutacyjnych.

Powstały także spoty filmowe z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach social media firmy.

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group). To kolejna odsłona działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania – „Pasujemy profesjonalistom” była emitowana na jesieni ubiegłego roku. Skierowano ją do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.

  • 1
kampania employer brandingowa PZU

Kampania employer brandingowa PZU

8 kwietnia 2024

5 kwietnia 2024