0 2 0 0 0 25.02.2019 Małgorzata KmieciakJak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?Brand safety i ad fraud to zjawiska, o których wiele się ostatnio mówi i pisze. Temat powraca, odkąd na popularności zyskuje programatyczny zakup reklam internetowych. Czy można w jakiś sposób weryfikować sprzedającego oraz rzetelność powierzchni reklamowej online? Tak, oczywiście – zwracając uwagę na zabezpieczenia. Dla bezpieczeństwa marki szczególnie istotny jest zaś sposób targetowania komunikatów. marketing internetowy marketing społecznościowy zarządzanie marką
3 1 0 0 0 24.02.2019 Daniel KotlińskiPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelAudio, tak jak sam storytelling, ma nieskończone możliwości. Czy zatem działająca nad Wisłą od trzech lat aplikacja z materiałami audio ma szansę stać się jedną z najczęściej wybieranych platform abonamentowych? O rozwijaniu tej marki pisze Daniel Kotliński, marketing manager w agencji Social Tigers na podstawie rozmowy z Jakubem Barzakiem, marketing managerem Storytel Polska. marketing mobilny marketing społecznościowy media storytelling zarządzanie marką
0 8 0 0 0 21.02.2019 Renata Gajoch-BieleckaJak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?Z budową bazy mailingowej w e-mail marketingu jest jak z wylewaniem fundamentów pod dom – bez tego nie ma sensu ruszać dalej z pracami. Baza adresów to podstawowy element, o który należy zadbać. e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny
0 1 0 0 0 20.02.2019 Ewelina Krajewska, Aleksandra Czapiewska neé KijewskaElektronika użytkowa i wsparcie sprzedaży dzięki marketing automation – kolejny przykład zalet automatyzacjiPoprzedni artykuł z cyklu „Marketing automation wsparciem sprzedaży w konkretnej branży” dotyczył handlu kosmetykami. Tym razem czas na elektronikę użytkową. Nasz przykładowy klient, Krzysiek, dużo podróżuje. Poszukuje laptopa lekkiego, niezawodnego, wytrzymałego oraz z baterią o długiej żywotności. Jak sklep może perfekcyjnie zadbać o jego customer experience? Jak może w tym pomóc platforma MA? analityka internetowa customer experience e-commerce marketing internetowy obsługa klienta
0 8 0 0 1 18.02.2019 Łukasz WołekUżytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylkoKilka dni temu światło dzienne ujrzał raport „Digital 2019 Poland”, opracowany przez Hootsuite i We Are Social. Przez wielu z niecierpliwością wyczekiwany, a po publikacji udostępniany jako raport pokazujący przełomowe dane. Czy faktycznie zawiera on aż takie rewelacje? analityka internetowa badania marketingowe marketing społecznościowy
0 5 0 0 1 29.01.2019 Marta DrożdżOdpowiadamy pacjentom w 30 minut. Obsługa prywatnego centrum medycznego w social media – case studyBiznes dostawcy usług medycznych w dużym stopniu opiera się na zaufaniu pacjentów. Dla pacjenta zaś pierwszym narzędziem kontaktu często bywa dziś Facebook. Nic dziwnego, że centra medyczne coraz większą wagę przywiązują do komunikacji w social media. Trwającą prawie rok obsługę komunikacyjną centrów Medicover Polska opisuje agencja Whites. content marketing marketing społecznościowy