0 1 0 0 0 21.08.2003 Dariusz ŁuszczekPrzez myszkę do sercaPo ulicach miast w Ameryce spacerują atrakcyjne dziewczyny z komputerami na głowach. Single spotykają się w większej grupie na imprezach, gdzie co 5 minut muszą wymieniać się rozmówcami. Albo przypadną sobie do gustu od pierwszego wejrzenia - albo szukają kogoś innego... Serwisy randkowe ostro konkurują, stosując niekonwencjonalne metody marketingowe. marketing internetowy
0 1 0 0 0 21.08.2003 Halszka RyżewskaNiemoralna polityka Reeboka w reklamieNajpierw złapał nagiego streakera w butach Nike, a teraz ubiega się o fotel gubernatora Kalifornii. Bezpardonowe wejście na arenę polityki państwowej i posłużenie się w tym celu osobą bohatera Reeboka: "okropnego Terry'ego Tate'a" to zręczne przesunięcie reklamy na nowy, wyższy poziom, wykorzystujący lokalną politykę. advertainment
0 1 0 0 0 26.08.2003 Adam WarmińskiNadchodzi „advertainment”Technika "advertainment", łącząca komercyjne informacje ze specjalnie przygotowaną rozrywkową ofertą, staje się coraz popularniejsza. Artykuł wyjaśnia pokrótce to nowe zjawisko na dwóch przykładach: filmów zrealizowanych przez producenta luksusowych samochodów, firmę BMW, oraz książek dla dzieci przygotowywanych właśnie przez Procter & Gamble, potentata na rynku produktów dla gospodarstwa domowego. advertainment
0 1 0 0 0 9.09.2003 Bartłomiej KaraśStriptiz dla lojalnychKażda z dwudziestu ślicznych modelek reprezentuje jeden z zespołów angielskiej Premiership. Kibice muszą bronić tydzień w tydzień swojej faworytki. Ich nagrodą jest zdjęcie prawie nagiej modelki. W ten sposób magazynu dla panów „FHM” walczy o czytelniczą lojalność. advertainment
2 1 0 0 0 11.09.2003 Casper HaringSzatański bliźniak FordaEksperyment polegający na stworzeniu wściekłej wersji sportowego samochodu okazał się sukcesem. Zrodziła się maszyna demoniczna. Pochodzi z dobrej rodziny, ale to diabelski bliźniak: samochód, który dla zabawy zabija zwierzęta. advertainment
0 1 0 0 0 16.09.2003 Casper HaringReklama, rozrywka i doświadczeniaCoraz więcej firm wykorzystuje technikę "advertainment", umieszczając komercyjne informacje w rozrywkowym otoczeniu. Jedną z możliwości jest przygotowanie gry, atrakcyjnej w grupie docelowej produktu lub usługi. W tym artykule dajemy nieco głębszy wgląd w technikę reklamo-rozrywki, wykorzystując przykłady z branży motoryzacyjnej. advertainment