Odpowiadamy pacjentom w 30 minut. Obsługa prywatnego centrum medycznego w social media – case studyOdpowiadamy pacjentom w 30 minut. Obsługa prywatnego centrum medycznego w social media – case studyOdpowiadamy pacjentom w 30 minut. Obsługa prywatnego centrum medycznego w social media – case studyOdpowiadamy pacjentom w 30 minut. Obsługa prywatnego centrum medycznego w social media – case study
Komunikacja w branży medycznej wymaga doświadczenia (fot. Pixabay)

Odpowiadamy pacjentom w 30 minut. Obsługa prywatnego centrum medycznego w social media – case study

Odpowiadamy pacjentom w 30 minut. Obsługa prywatnego centrum medycznego w social media – case study
Marta Drożdż

Marta Drożdż

-

team leader, social media manager, Whites

Marta Drożdż

Marta Drożdż

team leader, social media manager
Whites

Leader projektu komunikacji w social media dla Medicover Polska.

Biznes dostawcy usług medycznych w dużym stopniu opiera się na zaufaniu pacjentów. Dla pacjenta zaś pierwszym narzędziem kontaktu często bywa dziś Facebook. Nic dziwnego, że centra medyczne coraz większą wagę przywiązują do komunikacji w social media. Trwającą prawie rok obsługę komunikacyjną centrów Medicover Polska opisuje agencja Whites.

Medicover Polska jest częścią znanej międzynarodowej spółki Medicover, która od 1995 roku świadczy usługi z zakresu opieki zdrowotnej i diagnostycznej. Prowadzi centra medyczne, szpitale, specjalistyczne placówki opiekuńcze i laboratoria.

Najszerszą działalność firma realizuje w Niemczech oraz w Polsce, gdzie jest obecna od ponad dwudziestu lat, we wszystkich regionach kraju.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się