0 2 0 0 1 14.06.2007 Adrian AugustynMarketing 3D, czyli jak uwieść klientaMarketing 3D, przez wielu uznawany za następcę idei marketingu 360 stopni, to w Polsce temat jeszcze mało popularny. Czym charakteryzują się kampanie 3D? Co mają wspólnego z experiential marketingiem? Jaką rolę w marketingu 3D odgrywa Internet? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule. experiential marketing
6 3 0 0 0 20.09.2018 Artykuł sponsorowanyJak wyróżnić się eventem – trendy i nowości w branży eventowejPracę w eventach kiedyś i obecnie można porównać do wyścigu malucha z bolidem Formuły 1. Albo pociągu podmiejskiego i pendolino. Bycie na czasie wymaga śledzenia trendów, błyskawicznego zdobywania wiedzy o tym, co się dzieje na rynku, poznawania nowych narzędzi, które pomagają w organizacji eventów i ich skutecznym wykorzystywaniu. Z miesiąca na miesiąc pojawiają się w tej branży kolejne, zapierające dech rozwiązania. Jakie? event marketing experiential marketing marketing bezpośredni
0 3 0 0 3 5.10.2018 Jakub MüllerNajlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzieWydawnictwo W.A.B. szuka testera kryminałów. To kolejna kampania z serii „najlepsza praca na świecie”. Takie akcje są uważane za kreatywne. W rzeczywistości dzisiaj, po dekadzie podobnych rekrutacji, jest to przewidywalne narzędzie, z którego wyparowała magia i kreatywność. experiential marketing kampanie reklamowe
3 4 0 0 0 13.04.2016 Martyna BieniasPantofle Lego, perfumy Pizza Hut, skarpetki Netflix. Jakimi produktami zaskakują znane marki?Są mniej lub bardziej potrzebne, czasami związane z tym, co firma robi na co dzień, ale często zaskakująco odległe do profilu jej działalności. Zazwyczaj produkowane w limitowanych seriach. Unikatowe produkty znanych marek niemal zawsze budzą spore zainteresowanie – zarówno fanów, jak i mediów. experiential marketing public relations
1 1 0 0 2 20.02.2014 Iwona SkowronekMarketing sensoryczny w sprzedaży detalicznejJak na zmysły klientów wpływają Bloomingdale’s, Swarovski, IKEA, Sony, Apple czy Lego? – fragment książki dr Iwony Skowronek „Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce”. customer experience marketing bezpośredni shopper marketing visual merchandising
0 3 0 0 0 23.08.2005 Marcin GazdaSztuczne błoto do terenówek. Biznesmen bardziej twórczy od artystyHandel błotem? Poza branżą spa brzmieć to może nieco śmiesznie. Ale właśnie ten produkt znalazł się w ofercie jednej z angielskich firm i cieszy się sporą popularnością. Nie ma właściwości leczniczych, lecz zaspokaja snobistyczne kompleksy właścicieli aut terenowych. experiential marketing psychologia konsumenta public relations