0 1 0 0 0 12.04.2019 Paweł HaberkaNa co zwrócić uwagę przy współpracy z agencją eventową?Czym się różni gwardia narodowa od zawodowego wojska? Obie formacje mają mundury i broń. Ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach i to, co na pozór jest podobne, może bardzo się różnić po spojrzeniu przez lupę. Podobnie jest, jeśli chodzi o agencje eventowe. event marketing experiential marketing przetargi
0 12 0 0 4 2.04.2014 Piotr JaworowiczEvent marketing znany i nieznanyCzym w gruncie rzeczy jest event marketing? Czy jest narzędziem komunikacji, czy osobną gałęzią marketingu? Gdzie szukać jego korzeni i jaką ma on przed sobą przyszłość? experiential marketing
0 1 0 0 0 28.06.2018 Nathalie NahaiPłynność – podstawowe zasady komunikacji perswazyjnej [fragm. książki „Sieci wpływu”]Najskuteczniejsze są te przekazy perswazyjne, które jesteśmy w stanie najłatwiej przetwarzać (z dużą płynnością przetwarzania). Niezależnie od treści, jeśli jesteś w stanie przedstawić informacje w sposób wizualnie jasny (płynny percepcyjnie), prosty fonologicznie (płynny lingwistycznie) i ugruntowany semantycznie (płynny pojęciowo), zostaną one odebrane jako bardziej wiarygodne niż przekazy mniej płynne. badania marketingowe biblioteczka marketing internetowy
1 1 0 0 2 23.01.2019 Barbara KozaneckaMarketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?Milenialsi – święty Graal i przekleństwo specjalistów marketingu w jednym. Są bardzo liczną grupą w kanale digital. Są też niezwykle odporni na tradycyjny przekaz reklamowy. Jak skutecznie dotrzeć do tej grupy? Dobrą drogą mogą okazać się działania oparte na eventach i przeżyciach, a więc te spod znaku experiential marketingu. event marketing experiential marketing marketing bezpośredni
2 1 0 0 0 12.02.2019 Joanna BurdekSound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażyCo w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. ambient media experiential marketing zarządzanie marką
2 1 0 0 0 13.02.2018 Agnieszka JaszczNowego Nissana wypromują… kapcieKolejna premiera samochodowa za nami. W nowym modelu Nissana Leaf dodano silnikowi mocy, powiększono pojemność ogniw i poprawiono aerodynamikę, by samochód zasilany bateriami mógł jechać jeszcze dalej na jednym ładowaniu. Wprowadza się technologię ProPilot, która w 2020 roku ma pozwolić na autonomiczną jazdę. A oto co ma promować całą tę ultranowoczesność. experiential marketing