0 1 0 0 0 14.08.2003 Anna FoltyniakChat na plażyCo robi góral na plaży? Serfuje? Raczej dostarcza technologie. Plażowicze serfują, górale fale niosą. Internet na plaży to okazja zarówno do promocji marki, jak i testu sprzętu w ekstremalnych warunkach. Choć w naszym kraju piaski leżą z dala od gór, to kto wie, gdzie jeszcze polskie firmy zechcą sprawdzać swe technologie. experiential marketing
0 1 0 0 0 19.08.2003 Casper HaringDoświadczenie toaletoweExperiential marketing ukazany na prostych przykładach z codziennego życia. W poniższym artykule seria przykładów na to, jak skutecznie i wydajnie stosować techniki experiential marketing, aby służyły promocji produktów i usług. experiential marketing
0 1 0 0 0 11.09.2003 Hubert ZientekŻywy trup w redakcji- Rany, przyjechało do nas jakieś widmo, żywy trup! – krzyczy zszokowana recepcjonistka w jednej ze znanych redakcji w Warszawie. Przed jej biurkiem stanęła młoda kobieta o ziemistej cerze i kruczoczarnych włosach, odziana w białą, zwiewną suknię. Przypominała trochę oblubienicę Frankensteina lub nałożnicę wampira. experiential marketing
0 3 0 0 0 7.10.2003 Elżbieta BromskaJest seks i jest DurexArtykuł objaśnia zastosowanie marketingu doświadczeniowego poprzez studium przypadku związanego z firmą Durex, producentem prezerwatyw. experiential marketing
0 1 0 0 0 21.10.2003 Casper HaringNieodparty dla kobietDezodorant, który sprawi, że mężczyzna stanie się nieodparcie atrakcyjny dla kobiet? Szampon, który zmyje kaca? Każdy wie, że to bezsens. Jednak tzw. „efekt AXE” faktycznie doskonale się sprawdza, przynajmniej z perspektywy marketingowej. Studium przypadku o technikach experiential marketingu największej na świecie marki męskich kosmetyków: AXE. experiential marketing
0 1 0 0 0 30.10.2003 Elżbieta BromskaSuperorgazmTo nowy hit marketingowy: elektryczne urządzenie stymulujące, które wprowadza kobietę w fazę plateau i zawiesza ją na granicy orgazmu na tak długo, jak sobie ona tego życzy. Wówczas wystarczy minimalne fizyczne wspomaganie, aby zapoczątkować niezapomniany, porywający orgazm. Albo i więcej takich orgazmów. experiential marketing