6 3 0 0 0 22.03.2017 Mateusz LubczańskiZanurzeni w eventachŁączą świat offline i online. Wymykają się ze sztywnych ram czasowych i wykorzystują coraz to nowe sposoby przyciągania uwagi. Eventy ewoluują niezwykle szybko, a innowacje w tej kategorii mogą stanowić branżowe być albo nie być. experiential marketing
5 3 0 0 0 24.05.2017 Jakub MüllerJedzenie to nowy punk rockKonsumenci, szczególnie milenialsi, jak nigdy wcześniej interesują się gotowaniem, żywnością i restauracjami. Wywołuje to w nich emocje, jakie kiedyś zarezerwowane były dla muzyki. Wykorzystują to w swoich kampaniach marki czy instytucje – nawet takie, które z branżą spożywczą nie mają nic wspólnego. experiential marketing trendy
3 2 0 0 0 26.08.2010 Jakub MüllerWyprani w dobroci. Produkty wypróbowane w najlepszym możliwym momenciePralka – ten banalny przedmiot codziennego użytku dla wielu marek stał się idealnym narzędziem dotarcia do konsumentów. W ramach akcji społecznej odpowiedzialności biznesu marka uzbrojona w pralkę może pokazać, jak bardzo potrafi być pomocna – na przykład poszkodowanym przez klęski żywiołowe, uczestnikom festiwali muzycznych czy ortodoksyjnym Żydom z Jerozolimy. CSR ESG event marketing experiential marketing public relations
5 7 0 0 1 4.07.2014 Zofia SpandowskaZ marką do łóżka. Tymczasowe hotele znanych brandówNie stałość i solidność, ale zmienność, mobilność, umiejętność zaskakiwania są dziś coraz bardziej w cenie – w wielu dziedzinach. Również w marketingu, w którym triumfy święci model pop-up, czyli tymczasowe placówki marek aranżowane tam, gdzie w danej chwili można liczyć na maksimum zainteresowania. Przyczółkiem brandu w zupełnie nowym miejscu może stać się pop-up hotel. customer experience experiential marketing
2 3 0 0 2 4.06.2014 Barbara Rutkowska-SzczygiełJak pachnie Ford? Kolejne marki odkrywają rynek zapachówZapachy „dla niej” i „dla niego” – znamy ten podział w perfumerii. Ale wygląda na to, że niedługo będzie można mówić o nowej kategorii zapachów: „dla auta”. Jak się okazuje, temat staje się coraz popularniejszy wśród marek samochodowych. experiential marketing
0 20 0 0 0 5.10.2016 Piotr JaworowiczMarki w świecie sztuki. Marketingowy wymiar Warsaw Gallery Weekend i Gallery Weekend Berlin 2016Sztuka jest jednym z obszarów społecznej aktywności, do których nawiązują marki, budując swój wizerunek. W jaki sposób to robią? Między innymi poprzez obecność podczas eventów artystycznych. Spójrzmy na dwa przykłady: tegoroczne festiwale sztuki współczesnej w Warszawie i Berlinie. Jakie marki i w jaki sposób zaznaczyły na nich swą obecność? experiential marketing