Jak na zmysły klientów wpływają Bloomingdale’s, Swarovski, IKEA, Sony, Apple czy Lego? – fragment książki dr Iwony Skowronek „Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przyjrzyjmy się wnętrzom supermarketów i roli, jaką komunikaty sensoryczne odgrywają w zwiększaniu sprzedaży. Czy zastanawialiście się, dlaczego dziwnym trafem w większości sklepów owoce i warzywa są eksponowane tuż przy wejściu?
Ponieważ markety chcą w ten sposób dostarczyć klientom przyjemnych bodźców wizualnych (kolory), dotykowych (kształty), zapachowych (wonie produktów) oraz smakowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.