Marketing sensoryczny w sprzedaży detalicznejMarketing sensoryczny w sprzedaży detalicznejMarketing sensoryczny w sprzedaży detalicznejMarketing sensoryczny w sprzedaży detalicznej

Marketing sensoryczny w sprzedaży detalicznej

Marketing sensoryczny w sprzedaży detalicznej
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek

-

Iwona Skowronek

Iwona Skowronek

Jak na zmysły klientów wpływają Bloomingdale’s, Swarovski, IKEA, Sony, Apple czy Lego? – fragment książki dr Iwony Skowronek „Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce”.

Przyjrzyjmy się wnętrzom supermarketów i roli, jaką komunikaty sensoryczne odgrywają w zwiększaniu sprzedaży. Czy zastanawialiście się, dlaczego dziwnym trafem w większości sklepów owoce i warzywa są eksponowane tuż przy wejściu?

Ponieważ markety chcą w ten sposób dostarczyć klientom przyjemnych bodźców wizualnych (kolory), dotykowych (kształty), zapachowych (wonie produktów) oraz smakowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja