Najlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzieNajlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzieNajlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzieNajlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzie
Malownicze? Tak. Kreatywne? Już nie (fot. W.A.B.)

Najlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzie

Najlepsza praca na świecie. Jak kreatywny pomysł zmieniono w przewidywalne narzędzie
AdvertisementAdvertisement
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wydawnictwo W.A.B. szuka testera kryminałów. To kolejna kampania z serii „najlepsza praca na świecie”. Takie akcje są uważane za kreatywne. W rzeczywistości dzisiaj, po dekadzie podobnych rekrutacji, jest to przewidywalne narzędzie, z którego wyparowała magia i kreatywność.

W deklaracjach wszyscy kochają kreatywność. Marki chcą kreatywnych kampanii, agencje szukają kreatywnych pracowników, wszyscy pragną kreatywnych pomysłów. W praktyce jest dokładnie odwrotnie. Zdecydowana większość pracowników, nie tylko marketingu, woli wykonywać powtarzalne czynności. Kreatywność jest mącząca, wymaga wysiłku, a nie daje żadnej gwarancji efektu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się