Marketing 3D, czyli jak uwieść klienta - Marketing przy Kawie
Marketing 3D, czyli jak uwieść klientaMarketing 3D, czyli jak uwieść klientaMarketing 3D, czyli jak uwieść klientaMarketing 3D, czyli jak uwieść klienta

Marketing 3D, czyli jak uwieść klienta

Marketing 3D, czyli jak uwieść klienta
Adrian Augustyn

Adrian Augustyn

-

Adrian Augustyn

Adrian Augustyn

Marketing 3D, przez wielu uznawany za następcę idei marketingu 360 stopni, to w Polsce temat jeszcze mało popularny. Czym charakteryzują się kampanie 3D? Co mają wspólnego z experiential marketingiem? Jaką rolę w marketingu 3D odgrywa Internet? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

W czasie gdy to czytasz, świat marketingu ulega zmianie, a razem z nim droga, którą podążać będzie biznes przez najbliższe dekady.

Adrian Augustyn
PR Manager agencji interaktywnej Opcom. Odpowiedzialny za wizerunek medialny firmy. Studia dziennikarskie i informatyczne.Tak rozpoczyna się manifest Międzynarodowej Organizacji Experiential Marketing – IXMA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja