0 7 0 0 0 19.06.2018 Mateusz LubczańskiStawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogachSelena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy. badania marketingowe influencer marketing marketing społecznościowy
0 1 0 0 2 29.03.2018 Jakub MüllerHellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupemMajonez jako jeden z niewielu produktów zyskuje w Święta Wielkanocne – pokazują badania opisywane w „Rzeczpospolitej”. Nie wyjaśniają one jednak, dlaczego cały rynek tego rodzaju produktów składa się z zaledwie kilku marek. Podpowiedź: wszystko przez skomplikowany zmysł, jakim jest smak. Z badania nie wynika również, dlaczego majonez może tracić na rzecz keczupu. badania marketingowe zarządzanie marką
3 7 0 0 0 8.09.2017 Katarzyna Krzywicka-ZdunekDziewczyńskość na faliBystra, wygadana, spostrzegawcza. Kiedyś nieco bardziej konserwatywna, dziś krzyczy, że „dziewczynki mogą robić to samo, co chłopcy, a nawet więcej!”. Mowa o Ani z Zielonego Wzgórza, a właściwie nowej adaptacji jej przygód, emitowanej właśnie na platformie Netflix. Nowa wizja reżysera? Raczej znak naszych czasów. badania marketingowe trendy
0 3 0 0 0 20.12.2017 Dominik RodzimInsight konsumencki w praktyceZrozumienie potrzeb, motywacji i zachowań konsumentów jest kluczowym elementem w procesie budowania strategii marki. Ładny design opakowania lub współpraca z celebrytami nie wystarczą, by przekonać innych do sięgnięcia po dany produkt. Chodzi w tym wszystkim o coś więcej. O co dokładnie? badania marketingowe zarządzanie marką
0 10 0 0 0 21.08.2017 Kondej MarketingMarketingowy Ranking Sieci Detalicznych 2017Czołowe pozycje w czternastej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, prowadzonego przez firmę Kondej Marketing, zajmują marki handlowe działające w skali ogólnopolskiej. W top 10 znajdują się sieci wielkopowierzchniowe, tj. hipermarkety, dyskonty i supermarkety. Wskazuje to na duże zróżnicowanie w handlu detalicznym produktami szybkorotującymi. Pozwala ono zaspokoić różne potrzeby polskich konsumentów. badania marketingowe
0 1 0 0 0 7.02.2019 Marek StaniszewskiMarki i storytelling. Jak postrzegają ten temat specjaliści marketingu i komunikacji w Polsce?Które marki są uważane za mistrzów storytellingu? Jakie elementy udanych reklamowych historii zapewniają im sukces? Badanie na ten temat przeprowadził Marek Staniszewski (Heuristica). Marketing przy Kawie uczestniczył w dystrybucji kwestionariusza ankietowego wśród krajowych specjalistów marketingu i komunikacji. Czas na publikację wyników i wniosków. badania marketingowe content marketing kampanie reklamowe storytelling