Dziewczyńskość na fali - Marketing przy Kawie
Dziewczyńskość na faliDziewczyńskość na faliDziewczyńskość na faliDziewczyńskość na fali
Współczesna Ania – trochę inna niż dawniej (fot. Netflix)

Dziewczyńskość na fali

Dziewczyńskość na fali
Katarzyna Krzywicka-Zdunek

Katarzyna Krzywicka-Zdunek

-

business unit manager, IQS

Katarzyna Krzywicka-Zdunek

Katarzyna Krzywicka-Zdunek

business unit manager
IQS

Socjolog, w branży badań od 18 lat. W IQS prowadzi zespół jakościowy, ma również doświadczenie w zakresie badań ilościowych. Specjalista technik warsztatowych oraz badań przeprowadzanych z dziećmi. Pracowała dla najważniejszych graczy na rynku FMCG, finansów oraz telekomunikacji.

Bystra, wygadana, spostrzegawcza. Kiedyś nieco bardziej konserwatywna, dziś krzyczy, że „dziewczynki mogą robić to samo, co chłopcy, a nawet więcej!”. Mowa o Ani z Zielonego Wzgórza, a właściwie nowej adaptacji jej przygód, emitowanej właśnie na platformie Netflix. Nowa wizja reżysera? Raczej znak naszych czasów.

Kobiety nie chcą odgrywać ról, które są im przypisane wyłącznie z powodu płci. Nie zawsze same są w stanie temu przeciwdziałać, ale przynajmniej swoje córki chciałyby wychować w inny sposób.

Badanie IQS „Kids Power”, przeprowadzone wśród matek dzieci w wieku 3–16 lat, ukazuje jak ważne jest rozwijanie w dzieciach cech, które budują silne poczucie własnej wartości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to