Insight konsumencki w praktyceInsight konsumencki w praktyceInsight konsumencki w praktyceInsight konsumencki w praktyce
Prosty schemat, trudniejsze zastosowanie (graf. D. Rodzim)

Insight konsumencki w praktyce

Insight konsumencki w praktyce
Dominik Rodzim

Dominik Rodzim

-

specjalista ds. e-marketingu, agencja LTB

Dominik Rodzim

Dominik Rodzim

specjalista ds. e-marketingu
agencja LTB

Student komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim. Interesuje się projektowaniem graficznym i Skandynawią.

Zrozumienie potrzeb, motywacji i zachowań konsumentów jest kluczowym elementem w procesie budowania strategii marki. Ładny design opakowania lub współpraca z celebrytami nie wystarczą, by przekonać innych do sięgnięcia po dany produkt. Chodzi w tym wszystkim o coś więcej. O co dokładnie?

Dogłębna obserwacja grupy docelowej oraz identyfikacja problemów i obaw, z którymi mierzą się jej przedstawiciele w codziennym życiu. To jeden ze sposobów na stworzenie trafnego insightu, będącego podstawą do działań dla marketerów. W najprostszych słowach insight to zrozumienie niejawnych potrzeb konsumenta.

Dlaczego insight konsumencki jest tak ważny na etapie tworzenia produktu i budowania komunikacji? Ponieważ pozwala na osiągnięcie przewagi nad konkurencją i stworzenie produktu przyjaznego z punktu widzenia UX.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się