Zrozumienie potrzeb, motywacji i zachowań konsumentów jest kluczowym elementem w procesie budowania strategii marki. Ładny design opakowania lub współpraca z celebrytami nie wystarczą, by przekonać innych do sięgnięcia po dany produkt. Chodzi w tym wszystkim o coś więcej. O co dokładnie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dogłębna obserwacja grupy docelowej oraz identyfikacja problemów i obaw, z którymi mierzą się jej przedstawiciele w codziennym życiu. To jeden ze sposobów na stworzenie trafnego insightu, będącego podstawą do działań dla marketerów. W najprostszych słowach insight to zrozumienie niejawnych potrzeb konsumenta.
Dlaczego insight konsumencki jest tak ważny na etapie tworzenia produktu i budowania komunikacji? Ponieważ pozwala na osiągnięcie przewagi nad konkurencją i stworzenie produktu przyjaznego z punktu widzenia UX.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.