0 1 0 0 6 30.11.2017 Jakub MüllerCzy wielkie marki umierają?Lojalność klientów spada. Duże marki są w odwrocie – sukcesy odnoszą te mniejsze. Reklama ma coraz mniejsze znaczenie. Te twierdzenia od jakiegoś czasu uznawane są za pewnik w branży marketingu. Teraz ich prawdziwość zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, jakie błędy popełniły globalne marki w ostatnich latach. badania marketingowe zarządzanie marką
0 2 0 0 0 16.12.2015 Joanna ChłopekNastolatek też człowiek. Pokolenie Snapchata w perspektywie badaczyNie potrafi czekać. Wymaga wszystkiego natychmiast. Nie wyobraża sobie życia bez dostępu do Internetu. Taki jest obraz współczesnego nastolatka. Jak komunikować się z liczącą w Polsce 8,5 mln osób generacją Z, dla której medium pokoleniowym stał się Snapchat? badania marketingowe
1 1 0 0 3 8.11.2018 Jakub MüllerCzy marketing wzmacnia podziały społeczne w Polsce?Na tak postawione pytanie nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi podczas debaty w ramach tegorocznego Kongresu Badaczy. A była to bezsprzecznie jedna z najlepszych branżowych debat w tym roku. Dzięki temu, że prelegenci wywodzili się z różnych środowisk, nie tylko tych związanych z marketingiem, była potrzebna całej branży. Pokazała różnicę zdań, odmienne spojrzenia na komunikację, wreszcie obaliła kilka marketingowych mitów. badania marketingowe edukacja marketingowa trendy
0 1 0 0 0 2.07.2018 Jakub MüllerCzy Net Promoter Score ma sens? Wskaźnik marketingowy mający kilka widocznych zalet i jedną ukrytą wadęNPS to jeden z najczęściej stosowanych wskaźników marketingowych w polskich firmach. Lubiany przez banki, ubezpieczycieli, telekomy za swoją prostotę, bywa też ostro krytykowany. Czy Net Promoter Score ma dzisiaj sens? badania marketingowe customer experience obsługa klienta
0 8 0 0 1 18.02.2019 Łukasz WołekUżytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylkoKilka dni temu światło dzienne ujrzał raport „Digital 2019 Poland”, opracowany przez Hootsuite i We Are Social. Przez wielu z niecierpliwością wyczekiwany, a po publikacji udostępniany jako raport pokazujący przełomowe dane. Czy faktycznie zawiera on aż takie rewelacje? analityka internetowa badania marketingowe marketing społecznościowy
0 2 0 0 0 19.02.2019 Marek TobotaCzy dane mają zawsze rację?Dane od kilku lat są wytrychem, który otwiera wiele drzwi w marketingu. Od zachłyśnięcia się dużymi wolumenami danych minęło już jednak trochę czasu. Teraz coraz częściej do głosu dochodzi bardziej refleksyjne podejście. Tak więc liczy się już nie tylko Big Data, ale też Deep Data, Smart Data i co ważne – w coraz większej mierze Data Science. Niemniej praktyka pokazuje, że w Polsce organizacje wciąż jeszcze są dalekie od kultury Data Driven. analityka internetowa badania marketingowe felieton