1 8 0 0 0 12.10.2018Special Patrol Group z hasłem #ObalicReklamy na citylightach w WarszawieW ostatni weekend września doszło do akcji adbustingowej w Warszawie. Grupy aktywistów zastąpiły reklamy na citylightach własnymi plakatami z przekazem antyreklamowym.
0 1 0 0 0 11.10.2018Bohater kampanii Nike, Colin Kaepernick chce zarejestrować symbol własnej twarzy jako znak towarowyWniosek do Amerykańskiego Urzędu Patentowego złożyła firma Inked Flash należąca do Kaepernicka. Czarno-biały symbol twarzy futbolisty z charakterystycznym afro może pojawić się na opakowaniach szamponów, sprayów do włosów, biżuterii czy abażurów.
0 0 0 0 0 11.10.2018Święto branży SEM w Krakowie po raz dziesiąty9 listopada w Krakowie odbędzie się 10. edycja SemKRK. Społeczność znana sobie głównie z grup Facebooka i forum spotyka się na żywo, wymienia się doświadczeniami i pogłębia wiedzę. Celem wydarzenia jest integracja branży przy okazji edukacji.
0 7 0 0 0 11.10.2018Znamy wyniki konkursu „Bez (prze)targu”Wybrano najlepsze projekty w konkursie „Bez (prze)targu”. Wśród laureatów znalazły się inicjatywy Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie oraz miasta Rabka-Zdrój. Wyniki ogłoszono na zakończenie pierwszego dnia Kongresu Marki Małopolska. Marszałek Jacek Krupa tego wieczoru wręczył także statuetki partnerom projektu Made in Małopolska.
0 4 0 0 0 11.10.2018Prawie 1200 prac z 28 krajów będzie walczyć o nagrody Golden Drum 201825. Festiwal Golden Drum będzie trwał od 17 do 19 października w słoweńskim Portorožu. Listę finalistów poznamy 17 października, a zwycięzców − podczas uroczystości wręczenia Golden Drum Grand Award, która odbędzie się 19 października.
0 1 0 0 0 11.10.2018„Kupuj widownię, nie tablicę” – Ströer z nową ofertą wykorzystującą dane Outdoor TrackW styczniu 2019 r. Ströer Media wprowadzi nowy model zakupu mediów OOH, wykorzystujący wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w dziesięciu głównych aglomeracjach w Polsce.
0 7 0 0 0 11.10.2018Polski Internet we wrześniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce we wrześniu 2018 r. wyniosła ogółem 27,4 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,7 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
1 11 0 0 0 11.10.2018Profesjonalny wizerunek w miejscu pracy według marek Kazar i LG8 października ruszyła akcja marketingowa marki obuwniczej Kazar „Dopracuj swój wizerunek”. Jej partnerem technologicznym jest firma LG Electronics Polska. Firmy wspólnie skupiają się na temacie dress code’u i budowania wizerunku związanego z pracą.
0 0 0 0 0 11.10.2018Carrefour kontynuuje współpracę z Areną Media i rozszerza ją na kolejne rynkiCarrefour kontynuuje dotychczasową współpracę z agencją Arena Media (grupa Havas). Rozszerza działania w zakresie planowania i zakupu mediów na 4 nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać markę także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.
1 0 0 0 0 10.10.2018Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.