1 3 0 5.04.2019Plastikowe butelki przysłoniły mural promujący serial Netflixa „Nasza planeta”5 kwietnia Netflix rozpoczyna emisję serialu „Nasza planeta” z udziałem Davida Attenborough jako narratora. Z tej okazji w Warszawie powstał mural, który przed premierą został osłonięty siatką z plastikowych butelek.
0 0 0 4.04.2019Grupa Lotos wybrała do obsługi mediowej ZenithGrupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego. Wygrał go dom mediowy Zenith (Publicis).
0 1 0 4.04.2019Ellen DeGeneres bojkotuje hotele sułtana Brunei za wprowadzenie kary śmierci dla homoseksualistów3 kwietnia sułtan Brunei Hassanal Bolkiah wprowadził karę śmierci dla osób homoseksualnych. W ramach protestu wpływowe osoby z całego świata wezwały do bojkotu należących do niego hoteli.
0 0 0 4.04.2019Codzienne nonsensy w kampanii cukierków TreborMarka Trebor (Mondelez) rozpoczęła kampanię „Give Me Strength”. Prezentuje w niej sytuacje, w których bezsilnym bohaterom z odsieczą przychodzą miętowe cukierki.
0 0 0 4.04.2019Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli PR w marketingu oraz współpracy z influenceramiRada Etyki Public Relations wydała oświadczenie w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami. Apeluje, by firmy w przejrzysty sposób rozdzielały usługi public relations od innych oferowanych przez siebie usług z zakresu komunikacji, w tym komunikacji marketingowej.
0 3 0 4.04.2019Rozmyty Big Mac na outdoorze w kampanii McDonald’sMcDonald’s rozpoczął kampanię, w której przekonuje, że potrawy z jego menu są na tyle charakterystyczne, że każdy rozpozna je, nie widząc ich dokładnie. Na nośnikach OOH marka umieściła mocno niewyraźnego Big Maca, frytki oraz zestaw Happy Meal.
0 1 0 4.04.2019Żurek kontra barszcz biały. „Barometr Providenta” o zwyczajach i wielkanocnych wydatkach PolakówNiemal połowa Polaków wyda na święta wielkanocne podobną kwotę, jak rok wcześniej. Na ich organizację średnio zamierzamy przeznaczyć 563 zł. To o 43 zł więcej niż w 2018 r. i jednocześnie o 140 zł więcej niż dwa lata temu – pokazuje badanie „Barometr Providenta”. Z deklaracji wynika też, że w tym roku to żurek (60 proc.) będzie częściej serwowanym daniem niż barszcz biały (41 proc.).
0 0 0 4.04.2019Innogy Go z agencją social mediaPrzetarg na obsługę kanałów społecznościowych nowej usługi car sharingowej Innogy Go wygrała agencja Mindspot Communication & Media. Stworzyła ona od podstaw i prowadzi kanały brandu w serwisach Facebook i Instagram.
0 0 0 4.04.2019Accenture kupuje agencję Droga5Firma konsultingowa Accenture kupiła niezależną agencję Droga5. Warunki transakcji, którą ogłoszono na początku kwietnia, nie zostały ujawnione.
0 0 0 4.04.2019UOKiK z zastrzeżeniami do koncentracji BP i ArgeUOKiK wydał zastrzeżenia do przejęcia przez BP Europe części mienia spółek Arge Paliwa i Arge Nieruchomości. Koncentracja może ograniczać konkurencję.