Profesjonalny wizerunek w miejscu pracy według marek Kazar i LG
  • 1
  • 11
11.10.2018

Profesjonalny wizerunek w miejscu pracy według marek Kazar i LG

8 października ruszyła akcja marketingowa marki obuwniczej Kazar „Dopracuj swój wizerunek”. Jej partnerem technologicznym jest firma LG Electronics Polska. Firmy wspólnie skupiają się na temacie dress code’u i budowania wizerunku związanego z pracą.

Akcja stanowi nawiązanie do kampanii wizerunkowej „Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze”, prowadzonej we wrześniu. Marka obuwnicza prezentowała w niej ofertę produktową w kontekście codziennych sytuacji życiowych. W październiku Kazar wspólnie z LG poruszają temat dress code’u i budowania wizerunku związanego z pracą.

Podkreślają, że ważne w kreowaniu profesjonalnego image’u są jakość, nowoczesny design oraz niezawodność.

Marki przygotowały konkurs, w którym można wygrać jeden z biznesowych smartfonów LG G7 ThinQ. Konkurs rozpoczyna się 10 października i będzie trwać do 24 października. Szczegóły i regulamin dostępne są na www.kazar.com.

Działania promujące konkurs prowadzone są na outdoorze (w metrze, na ekranach citydigital w Warszawie, a także na ekranach w wybranych centrach handlowych w całej Polsce) oraz w Internecie.

  • Produkcja sesji: New Order Warsaw
  • Fotograf: Miłka Świtalska
  • Wideo: Adam Tarasiuk & Magdalena Gołdanowska
  • Modele: Beata (Neva Models), Paweł (AS Management)
  • 11

11 października 2018

10 października 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki

5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.