Profesjonalny wizerunek w miejscu pracy według marek Kazar i LG - Marketing przy Kawie
Profesjonalny wizerunek w miejscu pracy według marek Kazar i LG
  • 1
  • 11
11.10.2018

Profesjonalny wizerunek w miejscu pracy według marek Kazar i LG

8 października ruszyła akcja marketingowa marki obuwniczej Kazar „Dopracuj swój wizerunek”. Jej partnerem technologicznym jest firma LG Electronics Polska. Firmy wspólnie skupiają się na temacie dress code’u i budowania wizerunku związanego z pracą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 października 2018

10 października 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki

5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.