0 5 0 18.04.2019Codzienne Polaków zakupy – dane z badania Gemius/PBIRobienie codziennych zakupów deklaruje 15 394 063 polskich internautów – wynika z badania Gemius/PBI. Stanowią oni ponad 40% dorosłych Polaków (porównując z ostatnimi danymi GUS).
2 3 0 18.04.2019 Aktualizacja: 12:5330.04.2019Pierwsza fabularna reklama marki HarnaśPrzez ostatnie 15 lat obecności marki Harnaś na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać króla gór. Rok 2019 to czas zmian. 17 kwietnia w telewizji pojawił się pierwszy fabularny spot, w którym bohatera marki zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.
1 7 0 18.04.2019Answear.com z kampanią promującą kolekcję wiosenno-letniąWystartowała kampania marki Answear.com, promująca kolekcję wiosenno-letnią. Brand zachęca, by ruszyć z nim w podróż po świecie trendów, stylów, okazji i marzeń, które dopiero się spełnią.
0 6 3 17.04.2019Marki robią zrzutkę na odbudowę Notre Dame15 kwietnia 2019 r. w katedrze Notre Dame wybuchł pożar. W jego wyniku doszło m.in. do zawalenia się dachu i iglicy. Odbudowa może potrwać lata i pochłonąć ogromne sumy. Marki deklarują pomoc.
1 3 0 17.04.2019„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich!” – kampania Muzeum WarszawyRozpoczęła się kampania reklamowa Muzeum Warszawy. Ukazuje różnorodność zgromadzonych eksponatów i opowiada historię przez pryzmat przedmiotów.
0 2 0 17.04.2019Carlsberg przyznaje, że „prawdopodobnie” nie był najlepszym piwem na świecieCarlsberg w Wielkiej Brytanii przechodzi gruntowną przemianę. Będzie pozycjonować się jako marka bardziej premium i położy większy nacisk na komunikację kierowaną do kobiet. Brand przyznaje, że nie podołał swojemu wieloletniemu hasłu „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.
0 3 0 17.04.2019Maciej Orłoś ambasadorem marki finansowej VestleDziennikarz i prezenter telewizyjny Maciej Orłoś wystąpi w reklamach platformy tradingowej Vestle. Celem kampanii będzie wprowadzenie marki w Polsce.
1 3 0 17.04.2019Coca-Cola w butelkach z „Gwiezdnych wojen”Zbliża się premiera kolejnej części „Gwiezdnych wojen”. Z tej okazji Coca-Cola Company wprowadziła limitowaną edycję butelek napojów nawiązującą do filmu. Będzie je można znaleźć w parkach rozrywki Walta Disneya.
0 2 0 17.04.2019Facebook zaktualizuje Menedżera reklam i Menedżera firmyFacebook zapowiedział aktualizację dwóch podstawowych narzędzi dla reklamodawców: Menedżera reklam i Menedżera firmy. Ma to umożliwić partnerom łatwiejsze tworzenie i analizowanie kampanii reklamowych.
1 0 0 17.04.2019Światowa premiera filmu „Poland: The Royal Tour” z udziałem Mateusza MorawieckiegoW kwietniu odbyła się światowa premiera filmu „Poland: The Royal Tour”. To produkcja zrealizowana przez dziennikarza Petera Greenberga wraz z Polską Fundacją Narodową dla amerykańskiej telewizji PBS. Gospodarzem filmu, zgodnie z formułą produkcji, jest premier Mateusz Morawiecki.