0 1 0 0 0 11.10.2018„Kupuj widownię, nie tablicę” – Ströer z nową ofertą wykorzystującą dane Outdoor TrackW styczniu 2019 r. Ströer Media wprowadzi nowy model zakupu mediów OOH, wykorzystujący wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w dziesięciu głównych aglomeracjach w Polsce.
0 7 0 0 0 11.10.2018Polski Internet we wrześniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce we wrześniu 2018 r. wyniosła ogółem 27,4 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,7 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
1 11 0 0 0 11.10.2018Profesjonalny wizerunek w miejscu pracy według marek Kazar i LG8 października ruszyła akcja marketingowa marki obuwniczej Kazar „Dopracuj swój wizerunek”. Jej partnerem technologicznym jest firma LG Electronics Polska. Firmy wspólnie skupiają się na temacie dress code’u i budowania wizerunku związanego z pracą.
0 0 0 0 0 11.10.2018Carrefour kontynuuje współpracę z Areną Media i rozszerza ją na kolejne rynkiCarrefour kontynuuje dotychczasową współpracę z agencją Arena Media (grupa Havas). Rozszerza działania w zakresie planowania i zakupu mediów na 4 nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać markę także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.
1 0 0 0 0 10.10.2018Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.
1 0 0 0 0 10.10.2018Dziewczynki w spocie Barbie domagają się kresu zjawiska dream gapJuż w wieku pięciu lat wiele dziewczynek zaczyna wątpić w swoje nieograniczone możliwości. Przestają wierzyć, że jako kobiety mogą być, kim chcą i robić, co chcą. To zjawisko nazywa się dream gap. 90-sekundowy spot poświęciła mu marka Barbie.
0 1 0 0 0 10.10.2018Polska agencja z nagrodą w Digital Communication Awards 2018Mosqi.to zdobyła nagrodę w konkursie Digital Communication Awards 2018. To jedyna polska agencja, która wróciła z Berlina ze statuetką.
0 1 0 0 0 10.10.2018Konferencja „Wojna światów – zderzenie teorii z praktyką” wkrótce w KrakowieKim jest współczesny humanista? Największym ryzykantem XXI w. czy ogarniętym milenialsem z szerokim polem możliwości zawodowych? 7 listopada odbędzie się konferencja „Wojna światów – zderzenie teorii z praktyką”, podczas której organizatorzy spróbują odpowiedzieć na to pytanie.
0 0 0 0 0 10.10.201859% firm z sektora MŚP nie jest gotowych na cyfrową transformację – pokazuje badanie firmy Ricoh34% zarządzających europejskimi małymi i średnimi przedsiębiorstwami uważa, że ich organizacja nie przetrwa do 2020 r., jeśli nie postawi na innowacyjność. Takie wyniki przyniosło badanie zrealizowane na zlecenie firmy Ricoh. Jednocześnie wyraźne jest asekuracyjne podejście do zmian. Niemalże połowa badanych (47%) przyznała, że ich branża nie lubi dużych zmian. Według 59% innowacje powinny być wprowadzane metodą małych kroków.
1 0 0 0 0 10.10.2018„Kobieca historia. Siła i piękno” – e-book Dermiki z udziałem laureatek konkursuMarka kosmetyczna Dermika przygotowała e-book podsumowujący akcję „Kobieca historia. Siła i piękno”. Od maja do lipca zachęcała kobiety do udziału w konkursie. Uczestniczki opowiadały o momentach, w których poczuły się piękne i silne. Efektem było ponad 500 historii.