0 3 0 0 0 4.10.2018Startuje akcja „Lubię tak” Cin & Cin i AvonuCin & Cin i Avon łączą siły w nowej odsłonie akcji „Lubię tak”. Marka win zaprosiła do współpracy konsultantki firmy kosmetycznej.
0 0 0 0 0 3.10.2018Cannes Lions Imagination Day 2018 w listopadzieO kampaniach nagrodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu będzie można posłuchać 19 listopada w Warszawie, podczas 8. edycji konferencji Imagination Day. Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, będzie można obejrzeć 22 listopada podczas pokazu Cannes Lions w ośmiu kinach sieci Multikino. Organizatorem wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
1 10 0 0 0 3.10.2018Wydawnictwo W.A.B. promuje książkę „Lissy” i szuka testera kryminałów i thrillerów3 października odbyła się premiera thrillera „Lissy” Luki D’Andrei. Z tej okazji Wydawnictwo W.A.B. przygotowało akcję, w ramach której poszukuje testera książek.
0 12 0 0 0 3.10.2018Santander Bank Polska wydał ponad 29 mln zł na kampanię rebrandingową. IMM sprawdził wydatki reklamowe firm we wrześniu 2018Największy budżet na reklamy we wrześniu przeznaczyła branża handlowa. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
0 0 0 0 0 3.10.2018Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2018Tegoroczne, 80-osobowe jury Złotych Spinaczy spośród 292 nadesłanych zgłoszeń wyłoniło 91, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (8), na drugim jest miejscu MSLGroup (6), na trzecim Linkleaders oraz Cohn & Wolfe (po 4). Zwycięzców poznamy 7 grudnia.
1 1 0 0 0 3.10.2018Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile dla firmKiedy Katarzyna Molska otworzyła własną firmę w 1997 r., rynek architektury krajobrazu w Polsce dopiero kiełkował. Dziś realizuje ona międzynarodowe przedsięwzięcia. Właśnie wystąpiła w kampanii T-Mobile.
0 1 0 0 0 3.10.2018W Warszawie pojawił się billboard Avivy, który ma oczyszczać powietrze1 października rusza druga odsłona kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”. Jej celem jest edukowanie, jak można przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie. Jednym z elementów jest montaż w Warszawie billboardu pochłaniającego smog.
0 5 0 0 1 3.10.2018Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji AbananaPolscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.
0 0 0 0 0 3.10.2018Tefal wybrał Cape Morris do obsługi w social mediaMarka Tefal rozstrzygnęła przetarg na obsługę wszystkich grup produktowych w social media. Wygrała go agencja Cape Morris. Zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji, taktyki mediowej, materiałów kreatywnych oraz bieżącą obsługą marki.
3 2 0 0 0 3.10.2018Paramount Channel HD pokazuje w kampanii, jak się robi filmy1 października ruszyła kampania wizerunkowa „Filmy. Magia” promująca stację Paramount Channel HD. Osią działań są trzy spoty, które odsłaniają kulisy powstawania produkcji filmowych.