1 0 0 15.04.2019„Po nitce do…” – Subway rusza z kampanią kanapek w limitowanej ofercieRozpoczęła się kampania marki Subway. W drugim kwartale roku lokale tej sieci proponują m.in. sandwicza Kurczak Mango Habanero. Przygotowano spot wideo, w którym główna bohaterka, nieco znudzona pracą w sklepie odzieżowym, wpada na kreatywny pomysł.
1 0 0 15.04.2019Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do ofertyWartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł*. Tym samym osiągnął on 6. miejsce pod względem wielkości w Europie. Według prognoz do 2021 r. jego wartość ma wzrosnąć do 20 mld zł**. Szczególnie dynamicznie rozwija się w Polsce w tym segmencie sprzedaż internetowa. Widząc potencjał rozwoju, Zalando wprowadziło w grudniu 2018 r. do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz promuje ją w kampanii.
0 1 0 15.04.2019Mindshare Polska z nową strukturą e-commerceDom mediowy Mindshare Polska stworzył nową strukturę wewnątrz agencji – Shop+. Tym samym rozwija kompetencje internetowe oraz integruje procesy e-commerce mające na celu spektakularne zwiększenie biznesu klienta.
1 4 0 15.04.2019„Robimy dom. Cały dom!” – wystartowała kampania marki Black Red WhiteMarka meblarska Black Red White rozpoczęła kampanię „Robimy dom. Cały dom!”. Tym razem pokazuje różnorodność swojego asortymentu, przekonując, że jej sklepy to idealne miejsce na kompleksowe zakupy wnętrzarskie.
0 1 1 15.04.2019Poznań usunie billboardy z centrum? Jest projekt uchwały krajobrazowejWładze Poznania przedstawiły projekt uchwały krajobrazowej. Zakłada on usunięcie z centrum miasta billboardów o powierzchni 18 metrów kwadratowych.
1 8 1 14.04.2019Powstał cmentarz upamiętniający postacie, które zginęły w serialu „Gra o tron”Cmentarz złożony z monumentalnych rzeźb, nazwany „Grave of Thrones”, powstał w parku w Sydney. Czasową instalację stworzyła stacja telewizyjna Foxtel, która emituje w Australii ósmy sezon serialu.
0 3 0 12.04.2019KFC stworzyło wirtualnego influencera – Colonela SandersaMarka KFC powołała do życia wirtualnego influencera. Stworzyła lifestyle’owego instagramera i tchnęła w niego ducha swojego brand hero – pułkownika Sandersa.
6 2 0 12.04.2019ReZigiusz i Julia Żugaj promują telefony LGRuszyła kampania promująca smartfon LG K40. Działania pod hasłem „Social Friendly” ukazują nowy telefon jako model dla każdego, kto stale jest online i aktywnie uczestniczy w życiu towarzyskim. W kampanię zaangażowano youtubera ReZigiusza i użytkowniczkę TikToka – Julię Żugaj.
0 3 0 12.04.2019Miłość do ulubionej muzyki motywem przewodnim kampanii Spotify w PolsceSpotify startuje z kampanią na outdoorze i w Internecie. Promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.
1 5 0 12.04.2019Abradab rapuje dla TigeraMarka Tiger Energy Drink zaprezentowała utwór w wykonaniu znanego rapera Abradaba. W teledysku zobaczyć można m.in. Dariusza Tigera Michalczewskiego.