„Kupuj widownię, nie tablicę” – Ströer z nową ofertą wykorzystującą dane Outdoor Track
  • 0
  • 1
11.10.2018

„Kupuj widownię, nie tablicę” – Ströer z nową ofertą wykorzystującą dane Outdoor Track

W styczniu 2019 r. Ströer Media wprowadzi nowy model zakupu mediów OOH, wykorzystujący wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w dziesięciu głównych aglomeracjach w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 października 2018

10 października 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki

5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.