Kpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markamiKpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markamiKpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markamiKpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markami
iChuj kpi z Nescafe (fot. pl.indymedia.org)

Kpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markami

Kpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markami
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Modelki zbyt szczupłe, zbyt gładkie, zbyt opalone – reklam budzących kontrowersje nie brakuje. Czasem chodzi o chwyt marketingowy oparty na skandalu, czasem zaś specjaliści od marketingu najwyraźniej tracą zdolność obiektywnej oceny kreacji. Ostatnio zaprotestowały nie tylko środowiska związane z modą, reklamą i promocją zdrowia, ale i dowcipny artysta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się