Carrefour kontynuuje współpracę z Areną Media i rozszerza ją na kolejne rynki
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 0
11.10.2018

Carrefour kontynuuje współpracę z Areną Media i rozszerza ją na kolejne rynki

Carrefour kontynuuje dotychczasową współpracę z agencją Arena Media (grupa Havas). Rozszerza działania w zakresie planowania i zakupu mediów na 4 nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać markę także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45291 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

10 października 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki

5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.