Carrefour kontynuuje współpracę z Areną Media i rozszerza ją na kolejne rynki
  • 0
  • 0
11.10.2018

Carrefour kontynuuje współpracę z Areną Media i rozszerza ją na kolejne rynki

Carrefour kontynuuje dotychczasową współpracę z agencją Arena Media (grupa Havas). Rozszerza działania w zakresie planowania i zakupu mediów na 4 nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać markę także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.

Francuski odział agencji mediowej Arena Media poprowadzi obsługę marki Carrefour na kolejnych czterech istotnych dla niej rynkach: w Belgii, Hiszpanii, we Włoszech i w Rumunii. Tym samym agencja zacieśnia współpracę z francuskim klientem. Długofalowo już obsługuje Carrefoura w zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce i Niemczech.

Współpraca rozpocznie się w styczniu 2019 r. na rynkach, na których grupa Carrefour aktywnie działa jako detalista. Rozszerzenie współpracy ma wzmocnić synergię i koordynację komunikacji w całej grupie.

Do zadań agencji mediowej będą należeć:

  • doradztwo strategiczne i medialne,
  • planowanie i zakup mediów,
  • niestandardowe działania dla wszystkich podmiotów działających w ramach grupy (m.in. Hypermarché Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Contact, Carrefour City, Carrefour Express, Carrefour Bio, Rue du Commerce).

Współpraca między agencją a grupą w Polsce trwa od osiemnastu lat.

10 października 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki

5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.