Bohater kampanii Nike, Colin Kaepernick chce zarejestrować symbol własnej twarzy jako znak towarowy - Marketing przy Kawie
Bohater kampanii Nike, Colin Kaepernick chce zarejestrować symbol własnej twarzy jako znak towarowy
Advertisement
  • 0
  • 1
11.10.2018

Bohater kampanii Nike, Colin Kaepernick chce zarejestrować symbol własnej twarzy jako znak towarowy

Wniosek do Amerykańskiego Urzędu Patentowego złożyła firma Inked Flash należąca do Kaepernicka. Czarno-biały symbol twarzy futbolisty z charakterystycznym afro może pojawić się na opakowaniach szamponów, sprayów do włosów, biżuterii czy abażurów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 października 2018