Bohater kampanii Nike, Colin Kaepernick chce zarejestrować symbol własnej twarzy jako znak towarowy
  • 0
  • 1
11.10.2018

Bohater kampanii Nike, Colin Kaepernick chce zarejestrować symbol własnej twarzy jako znak towarowy

Wniosek do Amerykańskiego Urzędu Patentowego złożyła firma Inked Flash należąca do Kaepernicka. Czarno-biały symbol twarzy futbolisty z charakterystycznym afro może pojawić się na opakowaniach szamponów, sprayów do włosów, biżuterii czy abażurów.

Twarz Kaepernicka może też sygnować eventy: szkolenia, warsztaty, seminaria związane z problematyką świadomości mniejszości i przestrzegania prawa.

Przypomnijmy: 3 września Kaepernick zamieścił na swoim koncie na Twitterze zdjęcie z podpisem „Believe in something. Even if it means sacrificing everything” („Wierz w coś. Nawet jeśli oznacza to poświęcenie wszystkiego”). Dodał do tego hashtag #justdoit. Wpis podała dalej marka Nike.

Tak wyglądał początek kampanii, która podzieliła Amerykanów. Jedni rzucili się do sklepów po produkty marki, inni rozpoczęli bojkot.

11 października 2018