Złośliwy chichotZłośliwy chichotZłośliwy chichotZłośliwy chichot

Złośliwy chichot

Złośliwy chichot
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W obiegu wirusowym mogą pojawić się złośliwe reklamy. Każdy może je rozesłać: czy to zawiedziony użytkownik, czy konkurencja, czasem zaś sama firma, chcąc sprowokować więcej szumu wokół marki. Niezależnie bowiem od źródła, taki przekaz zawsze jest poszukiwany i omawiany. Artykuł z kwietniowego wydania drukowanego "Marketingu przy Kawie", dotyczący złośliwych przeróbek, żartów z reklam, ale także reklam robionych własnoręcznie przez ambasadorów marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się