1 1 0 0 0 16.11.2020 Aktualizacja: 11:2017.11.2020„Wszyscy zakładamy maski!” – zachęca śpiewająco McDonald’sW kanale McDonald’s Polska na YouTube pojawił się film zatytułowany „Wszyscy zakładamy maski!”. Sieć wraz z raperem Holakiem zachęca w nim śpiewająco do zasłaniania ust i nosa z powodu trwającej epidemii.
1 0 0 0 0 10.10.2018Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.
1 2 0 0 0 3.11.2021„Kobiety zbyt często słyszą słowo nie” – marka Yes mówi im w kampanii „tak”„Kobiety w Polsce zbyt często słyszą słowo nie” – stwierdza marka biżuterii Yes. Najnowsza kampania „Jestem kobietą” z udziałem m.in. Aleksandry Żebrowskiej i olimpijki Katarzyny Zillmann ma być hołdem dla wszystkich kobiet, ich różnorodności, odwagi, niezależności, siły, emocji oraz wrażliwości. „Nie” emisji spotu powiedziało TVP.
0 3 0 0 1 8.03.2021Dziewczęta chcą być youtuberkami, instagramerkami, tiktokerkami – pokazuje badanie IQSMatki i córki rozmijają się w marzeniach o przyszłych zawodach córek – wynika z badania „Aspiracje dziewczynek w Polsce”, zrealizowanego dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska, która jest częścią międzynarodowej grupy. Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości.
0 5 0 0 0 10.08.2017W wyniku afery Tigera Maspex rozwiązuje umowę z J. Walter ThompsonFirma Maspex poinformowała o rozwiązaniu umowy z agencją J. Walter Thompson Group Poland. To skutek formy komunikacji marki Tiger prowadzonej przez agencję w mediach społecznościowych. Maspex kasuje także zawartość kont marki na Instagramie i Twitterze.
0 1 0 0 0 27.11.2022Właściciel marki Budweiser chce obniżyć umowę sponsorską z FIFA o kilkadziesiąt milionów dolarówWedług nieoficjalnych doniesień Anheuser-Busch InBev, czyli właściciel marki Budweiser, domaga się obniżenia umowy sponsorskiej z FIFA o 47 mln dol. Robi to po tym jak władze Kataru zakazały sprzedaży piwa wokół stadionów mistrzostw świata.
1 1 0 0 0 13.11.2020Robert Lewandowski odwiedza św. Mikołaja w reklamie T-Mobile13 listopada wystartowała kampania świąteczna T-Mobile z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. Reklama pokazuje, że dzięki technologiom możliwe jest, by tegoroczne Boże Narodzenie pozostało niepowtarzalnym czasem, pełnym radości i magii.
1 10 0 0 0 8.11.2023„Kobieta musi być do wyboru” – kampania marki Yes wykorzystująca wiersz Wisławy SzymborskiejMarka biżuterii Yes w nowej kampanii wykorzystuje wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy”. Poezja spotyka się tu z wizualną interpretacją.
1 2 0 0 3 3.11.2020„Zakręcona” Cleo w Media ExpertPiosenkarka Cleo poinformowała, że została dyrektorem artystycznym w Media Expert. Ma zająć się kreacją oraz warstwą artystyczną reklam. Występuje także w reklamie sieci sklepów.
0 1 0 0 1 3.03.2021Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej – wnioski z badania płac i stawek 2021Coroczne badanie wynagrodzeń w sektorze komunikacji marketingowej, prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w 2021 r. objęło łącznie 75 firm i marek. Analiza danych płacowych o 5328 pracownikach potwierdziła liczebną przewagę kobiet w sektorze, a jednocześnie określiła poziom nierówności płac pomiędzy płciami. W zestawieniu pojawiły się także wyceny nowych stanowisk, m.in. z obszaru e-commerce i UX.