Właściciel marki Budweiser chce obniżyć umowę sponsorską z FIFA o kilkadziesiąt milionów dolarów
  • 0
  • 1
27.11.2022

Właściciel marki Budweiser chce obniżyć umowę sponsorską z FIFA o kilkadziesiąt milionów dolarów

Według nieoficjalnych doniesień Anheuser-Busch InBev, czyli właściciel marki Budweiser, domaga się obniżenia umowy sponsorskiej z FIFA o 47 mln dol. Robi to po tym jak władze Kataru zakazały sprzedaży piwa wokół stadionów mistrzostw świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52910 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2022

NGO i biznes na koniec listopada w Krakowie

Już 30 listopada w Expo Kraków odbędzie się wydarzenie „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi”. Trzy sale konferencje, kilkuset uczestników, ponad 25 ekspertów ze świata biznesu, 12 godzin przemówień, kilkunastu wystawców targów branżowych oraz niezliczona liczba rozmów networkingowych, w tym udział gościa specjalnego – Jaśka Meli. Wszystko po to, aby stworzyć przestrzeń do dyskusji, wymiany doświadczeń i dobrych praktyk. Bo od rozmowy wszystko się zaczyna.

26 listopada 2022

25 listopada 2022