„Kobiety zbyt często słyszą słowo nie” – marka Yes mówi im w kampanii „tak”
  • 1
  • 2
3.11.2021

„Kobiety zbyt często słyszą słowo nie” – marka Yes mówi im w kampanii „tak”

„Kobiety w Polsce zbyt często słyszą słowo nie” – stwierdza marka biżuterii Yes. Najnowsza kampania „Jestem kobietą” z udziałem m.in. Aleksandry Żebrowskiej i olimpijki Katarzyny Zillmann ma być hołdem dla wszystkich kobiet, ich różnorodności, odwagi, niezależności, siły, emocji oraz wrażliwości. „Nie” emisji spotu powiedziało TVP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2021

„Kto ty jesteś?” – Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie” promuje korzyści płynące z dwujęzyczności

Od 3 listopada można obejrzeć drugi spot trzeciej edycji kampanii „Kto ty jesteś?”. Premiera kolejnego filmu to kontynuacja działań zachęcających do nauki języka polskiego i promujących dwujęzyczność wśród Polonii i Polaków mieszkających za granicą. Tegoroczna akcja skierowana jest do rodaków z Litwy, Łotwy, Ukrainy, Mołdawii, Estonii, Rosji i Czech. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie”.