3 2 0 0 1 6.02.2020Katarzyna Zielińska dzieli się sposobami na zdrowe życie i je w McDonald’sAktorka Katarzyna Zielińska równolegle wzięła udział w dwóch kampaniach. Pierwsza z nich to akcja „Zdrowiej” stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na temat zdrowego stylu życia i jego znaczenia w zapobieganiu nowotworom. Druga to kampania McDonald’s.
0 2 0 0 0 23.08.2021Maskotki z animacji Disneya do zdobycia w akcji lojalnościowej sklepów sieci LidlW ramach współpracy marki Disney i sklepów Lidl Polska prowadzona będzie akcja lojalnościowa „Warzywa i owoce mają supermoce!”. Robiąc codzienne zakupy, można będzie otrzymać pluszowe postacie z bajek Disneya. W limitowanej kolekcji znajdzie się m.in. postać Svena z „Krainy Lodu” czy Simby z „Króla Lwa”. Akcja rozpocznie się w poniedziałek, 30 sierpnia i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.
0 3 0 0 0 2.12.2019Reklama z hasłem „Uber jeździ Boltem” zawisła w WarszawieW Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama usług przewozów nietaksówkarskich Bolt. Można zobaczyć na niej ambasadorkę marki – Lidię Uber – oraz hasło: „Pani Uber jeździ Boltem”. Przy czym pierwsze słowo hasła jest znacznie mniejsze od trzech pozostałych.
1 8 0 0 0 27.04.2021Lody Ekipa – bitwy w Lidlu i Biedronce. Koral branduje ciężarówki i apeluje o utrzymanie sugerowanych cenW kolejnej fazie współpracy Ekipy Friza z firmą Koral wprowadzono lody w rozmiarze XL. Lody pojawiły się w Biedronce i Lidlu, a media społecznościowe obiegły relacje z walk o produkty. Dyrektor generalny firmy wydał też oświadczenie w sprawie cen lodów.
0 1 0 0 0 22.08.2018Devil Energy Drink ma zapłacić 60 tys. zł za grafikę z hasłem „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”Stowarzyszenie Twoja Sprawa wygrało precedensową sprawę sądową dotyczącą reklamy napoju Devil Energy Drink. Jak informuje organizacja, wyrok jest prawomocny. Zobowiązuje reklamodawcę do zapłaty na cele społeczne blisko 60 tys. zł i do opublikowania przeprosin.
3 3 0 0 2 29.01.2019Zara zmienia logo wbrew trendom w designieZara zmieniła logo. Poszła jednak w przeciwnym kierunku niż wiele innych marek z branży mody. Zamiast na minimalizm postawiła na znak bardziej dekoracyjny.
0 1 0 0 3 12.01.2022More Bananas wprowadza urlop menstruacyjnyPłatny urlop menstruacyjny wszedł w życie w agencji kreatywnej More Bananas z początkiem 2022 r. Skorzystanie z niego nie wymaga żadnych formalności, wystarczy zgłosić nieobecność tego samego dnia rano. W agencji powstał odrębny regulamin udostępniony wszystkim zatrudnionym. Co miesiąc każdej osobie menstruującej przysługuje jeden dzień wolny od pracy.
0 1 0 0 0 10.01.2005Produkty GP na stacjach OrlenuFirma GP Battery (Poland) rozpoczyna sprzedaż baterii na stacjach benzynowych. Jest to wynik wdrażania strategii GP, której celem jest pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży, a stacje benzynowe to nowoczesny i rozwijający się segment dystrybucji baterii. Podjęta współpraca z PKN Orlen to pierwszy krok by ten cel osiągnąć.
1 2 0 0 0 1.03.2023„Świstaki lubią wiatraki” – PGE z kampanią wizerunkową„Świstaki lubią wiatraki, żbiki podziwiają fotowoltaiki, a łasice szanują wodne prądnice” – tymi hasłami PGE buduje swój wizerunek w najnowszej kampanii.
1 2 0 0 0 24.03.2021Lody Koral nawiązały współpracę z Ekipą FrizaMarka lodów Koral rozpoczęła współpracę z Ekipą Friza. W ramach wspólnych działań powstały dwa nowe warianty smakowe lodów impulsowych.