McDonald’s Polska piosenką i układem choreograficznym zachęca do mycia rąk
  • 1
  • 2
30.04.2020

McDonald’s Polska piosenką i układem choreograficznym zachęca do mycia rąk

McDonald’s Polska wystartował z kampanią w mediach społecznościowych „Wszystko w naszych rękach”. Jej celem jest angażująca promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 kwietnia 2020

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2020

„Nic nie może wiecznie trwać”, „Mydło wszystko umyje”, „Przeżyj to sam” – plakaty w przestrzeni miejskiej Łodzi

Z powodu pandemii z krajobrazu miejskiego zniknęły imprezy, pokazy filmowe, wystawy, festiwale, koncerty, a teatry są zamknięte. Charakterystyczne kolorowe słupy, które były źródłem informacji, gdzie warto pójść i co się dzieje, od kilku tygodni stoją puste lub zdobią je plakaty odwołanych marcowych wydarzeń. Tymczasem na ulicach Łodzi pojawiają się kolorowe graffiti.